شناسهٔ خبر: 40478606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان زنجان عنوان کرد:

امام خمینی (ره) روح مقاومت و شجاعت را میان جوانان کشور‌های اسلامی دمید

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:امام خمینی (ره) روح مقاومت و شجاعت را میان جوانان کشور‌های اسلامی دمید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان ؛حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی است که یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

او افزود: بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی ادامه داد: نظام اسلامی امروز میراث نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی معماری اولین نظام اسلامی در عصری که جهان میان دو قدرت سرمایه‌داری و سوسیالیسم تقسیم‌شده بود به منصه ظهور رساند.
 
او با بیان اینکه ایشان نماد یک رهبر مردمی بودند، شخصیتی که از میان مردم برخاست، با مردم زیست و درنهایت یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهاداظهار کرد: جریان بیداری سیاسی و اسلامی امروز خود را وامدار به امام خمینی (ره) می‌داند. زیرا ایشان به حیات یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های قدرت آمریکا در قلب خاورمیانه و خلیج‌فارس پایان داد و روح مقاومت و شجاعت را میان جوانان کشور‌های اسلامی دمید.

رئیس کل دادگستری استان زنجان  خاطر نشان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی مبارزه با این بیماری و مسئولان امر مراسم گرامی داشت سالگرد در حرم امام راحل برگزار نمی‌شود، اما مردم انقلابی و ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کلیه شیفتگان امام راحل از عمق جان دوستدار امام عزیز و ادامه دهنده راه وآرمان‌های ایشان خواهند بود.
 
همچنین رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرز‌های جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.
 
 
انتهای پیام/ر
 

نظر شما