شناسهٔ خبر: 40478368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدردانی از مبلغان مجازی مجتمع آموزشی جامعه المصطفی(ص) خراسان

مشهد- ایرنا- مدیر ارتباطات بین الملل مجتمع آموزشی جامعه المصطفی(ص) نمایندگی خراسان گفت: در گردهمایی مبلغان مجازی این مجتمع که روز سه شنبه برگزار و از ۱۵۰ نفر از طلاب خارجی در مشهد قدردانی شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عباس یوسف نژاد با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ماه مبارک رمضان امسال به دلیل شیوع کرونا و لغو پروازها طلاب خارجی برای تبلیغ معارف دین به جایی سفر نکردند و تبلیغات در فضای مجازی انجام شد.

وی ادامه داد: در ماه رمضان امسال ۳۰۰ نفر از طلاب این مجتمع آموزشی از ۱۷ ملیت از جمله کشورهای پاکستان، هند، افغانستان، آذربایجان، نیجریه، تانزانیا، بنگلادش، گرجستان، ساحل عاج، گینه، بورکینافاسو، آلمان و انگلیس در طرح تبلیغ مجازی و رسانه‌ای شرکت کردند.

مدیر ارتباطات بین الملل مجتمع آموزشی جامعه المصطفی(ص) نمایندگی خراسان گفت: تولیدات رسانه ای برای شبکه‌های تلویزیونی، بیان تفسیر قرآن، برگزاری کلاس برخط و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از جمله موارد فعالیت این مبلغان در فضای مجازی در ماه رمضان امسال بود که امروز از افراد برتر و فعال این طرح قدردانی شد.

سه هزار طلبه خارجی از ۴۵ ملیت در مجتمع آموزشی جامعه المصطفی(ص) نمایندگی خراسان تحصیل می‌کنند.

جامعة المصطفی(ص) العالمیة، نهاد علمی و بین‌ المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیرایرانی تشکیل شده است.

نظر شما