شناسهٔ خبر: 40475828 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مهار آتش سوزی علف‌های خشک در محله شاهین شمالی

آتش سوزی گسترده علوفه‌های خشک در قطعه زمینی واقع در منطقه شاهین شمالی، با تلاش مستمر آتش نشانان دو ایستگاه مهار و از سرایت شعله‌های آتش به ساختمان‌های مسکونی اطراف جلوگیری شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۵۵ و ۹۴ به همراه تانکر آب آتش نشانی را به محل حادثه واقع در شاهین شمالی، انتهای خیابان بصارتی اعزام کرد.

مجید شهرمی رئیس ایستگاه ۵۵ آتش نشانی تهران در باره جزئیات بیشتر این آتش سوزی گفت: قطعه زمین محصوری به وسعت تقریبی دو هکتار که علاوه بر وجود مقادیر بسیار زیاد علوفه خشک، تعدادی کانکس، کانتینر، ضایعات هم در این محل قرار داشت، عصر دیروز به علت نامشخصی به صورت پراکنده طعمه آتش سوزی شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر این زمین و ساختمان‌های مسکونی اطراف بود.



وی افزود: آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی و با استفاده از چندین رشته لوله آبرسانی، از جهات مختلف به مقابله با آتش پرداختند و توانستند قبل از این که خسارتی به کانکس و کانتینر وارد شود، در یک عملیات ۳ ساعته، این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کنند.

این رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، اضافه کرد: علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

نظر شما