شناسهٔ خبر: 40473956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تیراندازی | لینک خبر

علی دادگر: هرمزگان یکی از پایگاههای تیراندازی کشور می شود

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور صبح امروز در دیدار با استاندار هرمزگان اظهارداشت: علی رغم مسائل و مشکلات، فدراسیون تیراندازی کشور توانست ۶ سهمیه المپیک را در سال۹۸ کسب کند .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی صبح امروز در دیدار با استاندار هرمزگان اظهارداشت: علی رغم مسائل و مشکلات، فدراسیون تیراندازی کشور توانست ۶ سهمیه المپیک را در سال۹۸ کسب کند .
وی افزود: فدراسیون تیراندازی در صدر ۵۲فدراسیون کشور قراردارد و بعد از رشته تیراندازی فدراسیونهای کشتی،دوومیدانی، وزنه برداری و غیره توانستند سهمیه المپیک بدست آورند.
رئیس فدراسیون تیراندازی بیان نمود: استان هرمزگان پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد اما زیر ساخت مناسبی در این استان فراهم نشده که امیدواریم با آماده شدن سالن تیراندازی این استان ،یکی ازپایگاههای قهرمانی کشور در هرمزگان و ورزشکاران استان بتوانند سهمیه المپیک را از آن خودکنند .
او با بیان اینکه کشور های عربی حوزه خلیج فارس یکی از رقبای این رشته ورزشی هستند افزود: با آماده شدن سالن تیراندازی، هرمزگان می تواند یکی از پایگاههای تیراندازی کشور شود و برای برگزاری اردوها بسیار موثر و نیازی به برگزاری اردوها در خارج از کشور نخواهدبود .
دادگر با اشاره به اینکه با استعداد و پتانسیلی که در رشته تیراندازی استان هرمزگان وجود دارد انتظار می رود با سرمایه گذاری آنها به موفقیت در سالهای آتی برسیدخاطرنشان کرد: قطعا هیات تیراندازی هرمزگان با بهره گیری از قهرمانان می تواند گام های موثری در رشد این رشته ملی و تاثیرگذار داشته باشد.
رئیس فدراسیون تیراندازی اظهارکرد: باید با سیاست‌های توسعه‌ای ورزش و آموزش، این رشته ورزشی را در سطح کشور حمایت کنیم تا در آینده ای نزدیک شاهد افزایش قهرمانان ورزش تیراندازی در سراسر استانهای کشور باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه ورزش تیراندازی در مناطق مختلف کشور ضرورت دارد، اظهار داشت: حمایت مسئولان در استانها نقش مهمی در ارتقای این رشته ورزشی در سطح کشور دارد .
در ادامه نیز استاندارهرمزگان با توجه به حمایت خود از رشته تیراندازی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های استان و وجود سالن تیراندازی این استان، بزودی شاهد یک مرکز استعداد یابی و قهرمان پروری در استان خواهیم بود .
فریدون همتی بیان داشت: رشته ورزشی تیراندازی استان همانند سایر رشته های ورزشی جهت ایجاد شور ونشاط در جامعه قطعا مورد حمایت قرار می گیرند .
استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای توسعه ورزش در استان یادآورشد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا حوزه ورزش به عنوان یک هدف در جامعه تبیین شود و باورها و ارزش های اسلامی در همه حوزه ها، به ویژه در بخش ورزش مهم و تاثیرگذار باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: قهرمانان باید در رشته های مختلف ورزشی در اخلاق، رفتار و زندگی خود الگوئی برای سایر افراد جامعه باشند .

نظر شما