شناسهٔ خبر: 40473618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد؛

امضای قرارداد تامین ۳۵۰۰مسکن برای خانواده های دارای حداقل ۲ معلول

ری- رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از امضای قرارداد کمک به تامین مسکن، برای خانواده های دارای حداقل ۲ معلول توسط این ستاد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر پیش از ظهر سه شنبه در مراسم سی‌و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل و رزمایش برکت امام خمینی (ره) که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد با اشاره به اینکه عملکرد صحیح و به هنگام امام راحل منشأ خیرات بزرگی در کشور شده است، اظهار داشت: در زمان جنگ سخنان و رفتارهای امام بود که سبب آرامش خاطر در مناطق جنگی بود.

مخبر با بیان اینکه تسلط بر نفس، خدمتگزاری و مشکل گشایی امام راحل از مشخصات بارز امام بود گفت: وجه تمایز حکومت اسلامی عدالت است و بین عدل و احسان عدالت توسط حکومت و احسان توسط مردم اجرا می‌شود و بزرگترین احسان مردم این است که اجازه می‌دهند مسئولین و خدمتگزاران به آنان خدمت کنند.

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) بیان داشت: در زمان شیوع کرونا ستاد اجرایی خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است چنانکه در امر تهیه داروهای مختص به این بیماری هر داروی مؤثر در این زمینه ظرف ۲ هفته ساخته می‌شد و داروهایی که قیمت آنها میلیونی بود با ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان تهیه و تأمین شد.

وی در ادامه از بهره برداری از ۲۵۰۰ پروژه در سالگرد امام راحل توسط این ستاد خبر داد و عنوان داشت: امروز در سالگرد امام (ره) ۲ هزار و ۴۲۳ طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی شامل ۱۷۰ مدرسه، ۲۰۰ مسجد، ۱۱۵ طرح آبرسانی، هزاران مسکن محرومان و ده‌ها طرح دیگر به بهره‌برداری رسیده و سرمایه گذاری ۶۵ هزار طرح و ۱۸۸ هزار شغل با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان آغاز شده است در واقع هر روز ۳۰۰ طرح با یکهزار شغل در کشور افتتاح می‌شود.

مخبر از امضای قرارداد کمک به تأمین ۳۵۰۰ مسکن خانواده دو معلول به بالا خبر داد و گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تا هفته گذشته در سراسر کشور انجام شده و امروز نیز پخش ۴میلیون بسته پروتئینی و توزیع ۸۰ هزار بسته در ایتان تهران انجام خواهد شد.

نظر شما