شناسهٔ خبر: 40471186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت ارتحال امام راحل در سپاه ناحیه شاهرود+ تصاویر

جلسه بزرگداشت ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد سپاه ناحیه شاهرود با حضور معاونت‌ها و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه تصمیم گیری ارتحال امام (ره) و بزرگداشت ۱۵ خرداد سپاه ناحیه شاهرود با حضور معاونت‌ها و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.
در این جلسه ضمن اظهار تاسف در خصوص مسائل بوجود آمده شیوع بیماری کرونا و لغو هرگونه مراسم تجمعی در این خصوص در تهران مرقد پاک حضرت امام خمینی (ره) تصمیمات شهرستانی اتخاذ گردید و در این راستا مصوب شد حوزه‌ها و پایگاه‌ها اقدام به فضا سازی مطلوب این امر بنمایند و کارناوال‌های سرود و مداحی در مراکز مهم شهر اقدام به اجرای سرود‌ها و آهنگ‌های مربوط به این مراسم را پخش نمایند.
سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی جانشین سپاه ناحیه شاهرود در این جلسه با گرامی داشت یاد و نام امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد بر تداوم راه و خط امام راحل تاکید کرد و افزود: امام راحل مبنایی را در جهان بنیان نهاد که باعث شد جهان خفته در امیال مادی و انسانی بیدار شود و گرایش به معنویت و خداوند متعال بیش از پیش شود و انسان باوری و خداباوری در جوامع بشری تعمیق یابد.

نظر شما