شناسهٔ خبر: 40470468 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز ثبت‌نام آموزش‌های مجازی کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران سراسر کشور

مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر گفت:پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر، ثبت‌نام پانزدهمین دوره آموزش کوتاه مدت علوم قرآن ویژه کارگران سراسر کشور در سال ۹۹ آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،حسین فلاح خوش مشرب افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا درسراسر کشور و برگزار نشدن کلاس‌های حضوری، همه آموزش‌های حضوری خود را در قالب مجازی طراحی کرده‌ایم تا همه کارگران و خانواده‌های‌شان در منازل خود درسراسرکشور این آموزش‌ها را دنبال کنند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت دوره‌های کوتاه مدت یک ماهه و در رشته‌های روخوانی،روانخوانی، فصیح خوانی،تجوید مقدماتی،صوت و لحن،حفظ ، ترجمه و مفاهیم،تفسیر و تدبر در قرآن کریم،داستان‌های پیامبران،مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن و مربیگری مهد و پیش دبستانی (دوره قرآنی) به صورت کاملا مجازی و آموزش‌های تلفنی ما در چهار رشته حفظ، روخوانی،مفاهیم و احکام در سراسر کشور برگزار خواهد شد. این آموزش‌ها رایگان برگزار می‌شوند و کارگران به همراه خانواده‌های خود می‌توانند تا ۳۰ خرداد  جهت ثبت نام عدد ۹ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما