شناسهٔ خبر: 40469891 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تعیین تکلیف باغ بودن ۱۱ پلاک ثبتی

اعضای شورای شهر تهران در دویست و هفدهمین جلسه شورا باغ بودن ۱۱ پلاک ثبتی را بررسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای شهر تهران در دویست و هفدهمین جلسه شورا باغ بودن ۱۱ پلاک ثبتی را بررسی کردند.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۳۸۰/۱ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۰ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۳۰۶۵ متر مربع در محدوده شهر ری در منطقه ۲۰ واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۴۵۷۴ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۸ رأی موافق به باغ نبودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۹۰۱ متر مربع در محدوده دروازه شمیران واقع در منطقه ۱۲ شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۲۳۰۴/۳۳/۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۱ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۸۰۰ متر مربع در محدوده میدان تجریش در منطقه ۱ واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۴/۹۹۱۰/۶۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۹ رأی موافق به باغ نبودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۴۶۸ متر مربع در محدوده کوهک در منطقه ۲۲ واقع شده است.

بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۴۲/۱۸۹۵/۶از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۲ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۵۶۸ متر مربع در محدوده میدان هروی واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۱/۶۳۶ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۷ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۱۹۵۵متر مربع در محدوده کوهک واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۱۸۴۰/۱ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۸ رأی موافق به بازگشت پرونده به کمیسیون جهت بررسی بیشتر رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۱۵۳۷ متر مربع در محدوده واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۴/۲۱۴۶/۳از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۵ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت۲۲۱۵ متر مربع در محدوده واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی۳۷/۲۵۵۶۰/۱۳ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با بیشترین رأی به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۱۳۵۱ متر مربع در محدوده دولت واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۳۷/۳۵۹۹/۱۴۰از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با بیشترین آرا به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در محدوده خیابان یخچال واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۲۳۹۵/۷۷۵۶۳/۸ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۱ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. پلاک مذکور به مساحت ۵۵۳ متر مربع در محدوده طرشت شمالی واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما