شناسهٔ خبر: 40469786 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار جیرفت:

۴۰ درصد مبتلایان کرونا در جنوب کرمان کارمندان دولت هستند

فرماندار جیرفت از آمار ۴۰ درصدی ابتلای کارکنان دولت در این منطقه به کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: «حضور یک‌سومی کارمندان در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امری ضروری است و علاوه بر این اگر کارمندان دولت بدون ماسک و رعایت نکات بهداشتی موثر بر شیوع کرونا در محل کار خود حاضر بشوند با آن‌ها برخورد خواهد شد».

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوذر عطاپوروزیری با ابراز نگرانی از روند صعودی ویروس کرونا در جنوب استان کرمان، بیان کرد: «متاسفانه ۴۰ درصد مبتلایان به کرونا در جنوب استان کرمان را کارکنان دولت تشکیل می‌دهند که جای نگرانی دارد».

وی بر لزوم رعایت هشدارهای بهداشتی توسط مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این منطقه تاکید کرد و گفت: «با توجه به آمار رو به رشد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب استان کرمان که بخش قابل توجهی از آن‌ها کارمندان ادارات هستند، لذا مقرر شد دستگاهای اجرایی جنوب استان با محدودیت‌هایی فعالیت‌های خود را ادامه دهند».

فرماندار جیرفت حضور یک‌سومی کارمندان را در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امری ضروری دانست و افزود: «علاوه بر این اگر کارمندان دولت بدون ماسک و رعایت نکات بهداشتی موثر بر شیوع کرونا در محل کار خود حاضر بشوند با آن‌ها برخورد خواهد شد».

وی بیماریابی فعال را علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در جنوب استان کرمان بیان کرد و گفت: «در حال حاضر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با جدیت به دنبال شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب استان کرمان هستیم و قطعا بدانید موارد مثبت خود به خود به مراکز بهداشتی ما مراجعه نکرده‌‌اند».

عطاپوروزیری علت افزایش آمار کارمندان مبتلا به ویروس کرونا در جنوب کرمان را مراجعات ارباب رجوع دانست و اظهار کرد: «این‌که گفته می‌شود چرا کارمندان دولت علی‌رغم این‌که افراد تأثیرگذار جامعه هستند در رعایت نکات بهداشتی کوتاهی کردند و ۴۰ درصد موارد مثبت را تشکیل می‌دهند، این‌طور نیست؛ بلکه علت ابتلای کارمندان به ویروس کرونا به مراجعات ارباب رجوع‌هایی برمی‌گردد که هشدارها را نادیده گرفته‌اند».

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما