شناسهٔ خبر: 40469601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی کشف و ضبط شد از متلاش شدن ۳ باند قاچاق مواد مخدر در استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت پلیس در برخورد با موادمخدر در استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردمی و برنامه‌های عملیاتی پلیس در استان مرکزی در حوزه مبارزه با موادمخدر بوده که در این راستا در 2 ماهه نخست امسال 832 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های مختلف پلیس استان کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات‌های گلیس 3 باند قاچاق موادمخدر و 37 قاچاقچی شناسایی و دستگیر و تحویل دستگاه قضایی جهت سیرمراحل قانون شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی پلیس در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: یکی از دیگر اقدامات پلیس استان مرکزی اجرای طرح ظفر و طرح‌های پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز بوده که در 2ماهه نخست امسال تعداد 633 نفر خرده فروش مواد مخدر در این عملیات ها دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 691 نفر معتاد با همکاری سازمان‌های متولی ساماندهی شدند چراکه در کنار اقدامات مقابله ای استان در مبارزه با مواد مخدر، نگاه آموزش بخش پلیس نیز نسبت به سال‌های گذشته بسیار توسعه داشته و کلاس‌های آموزشی و مهارت افزایی متعددی در طول سال برای اقشار مختلف اجتماع از سوی کارشناسان تخصصی پلیس تدوین و برگزار می‌شود.

دستگیری 3 توزیع کننده مواد مخدر در خنداب

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان موادمخدر در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: در پیگیری گزارشات اعلامی به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر فعالیت چند توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این عملیات‌ها منجر به دستگیری 3 متهم توسط ماموران انتظامی خنداب شد که در این عملیات‌ها که دو محله شهرستان و یکی از روستاهای شهرستان اجرایی شد، مقادیری ماده مخدر صنعتی کشف شد.

کشف 2 کیلوگرم موادمخدر از یک توزیع کننده در شازند

مفخمی شهرستانی با اشاره به اقدامات پلیس در برخورد با موادمخدر در 24 ساعت گذشته در استان و شهرهای مختلف گفت: ماموران انتظامی شهرستان شازند در حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی به عابر پیاده‌ای که با یک بسته مشکوک قصد عبور از ایست بازرسی را داشت مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی پلیس مقدار تقریبی 2 کیلوگرم تریاک در بازرسی از وسایل همراه این فرد، کشف شد و متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/711/ ت

نظر شما