شناسهٔ خبر: 40469517 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

الزام بانک‌ها به پرداخت وام ازدواج بدون تبعیض/ فروش سهام عدالت در بانک‌ها برقرار است

کارشناس بانکی گفت: براساس ابلاغیه بانک مرکزی تمام بانک‌ها بدون تبعیض ملزم به پرداخت وام ازدواج هستند.

صاحب‌خبر -

فرزین سمائی کارشناس بانکی در گفت و گو با خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فروش سهام عدالت در بانک ها، گفت: موضوع فروش سهام عدالت در دستور کار تمام بانک‌ها قرار دارد و تمام بانک‌ها ملزم به ارائه فرم‌ها برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت هستند. روند آزادسازی سهام عدالت از طریق بانک‌ها شروع و تا ۱۵ خرداد تمدید شده است.

سمایی درباره پرداخت وام ازدواج در بانک‌ها به زوج‌های جوان گفت: طی بخشنامه صادر شده تمام بانک‌ها باید وام ازدواج پرداخت کنند و این  نوعه باید توسط بانک‌های تخصصی و دولتی بدون تبعیض پرداخت کنند.

این مدیر بانکی درباره پرداخت تسهیلات کرونایی به واحد‌های خسارت دیده بیان کرد: براساس مصوبه شورای پول و اعتبار ابلاغی بانک مرکزی تمهیداتی به بانک‌ها ابلاغ کرد که آن ها می‌توانند به امهال تسهیلات در سه ماه نخست سال اقدام کنند.

وی بیان کرد: امسال و در سال جهش تولید جلساتی با استاندار تهران برای حمایت از کسب و کارها برقرار کرده ایم و بحث افزایش بهره وری واحدهای تولیدی به جد در دستور کار قرار گرفت.  با سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی و وزارت صنعت در صدد کمک به تولید هستیم، اما هنوز منابعی برای این کار مشخص نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما