شناسهٔ خبر: 40469333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع):

اندیشه‌های امام خمینی(ره) نظام بین‌الملل را متحول کرد

مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام واقع در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان با نثار گل و قرائت فاتحه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی‌اشرف علی‌محمدی»،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با پشتوانه و پشتیبانی ملت ایران، انقلاب اسلامی را بنیان نهاد که تحول بزرگی را در سطح نظام بین‌المللی به ویژه مبارزه با استکبار جهانی ایجاد کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین «علی‌اشرف علی‌محمدی» در این نشست، اظهار کرد: امام  راحل با انقلاب اسلامی، مسیر و راهی را برای جهانیان ترسیم کرد که در تاریخ بی‌نظیر است و امروز شاهد سست شدن پایه های نظام استکبار جهانی در اقصی نقاط مختلف جهان هستیم و شعاع این انقلاب امروز منطقه و جهان را فراگرفته است.

وی با اشاره به سی و یکمین سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: با گذشت سی و یک سال از رحلت جانگداز امام راحل، امروز با وجود همه دشمنی های نظام استکباری شاهد تداوم و گسترش راه و سیره امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش های اسلامی در سطح جهان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه عزت و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی مرهون راه امام و خون شهداست، تصریح کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم پاسدار خون شهدای عزیز انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس باشیم و باید از درگاه الهی برای نعمت انقلاب و این امنیت و آرامش قدردانی کنیم.

 علی‌محمدی با تاکید بر اینکه امید است در  شکر این همه نعمت، برکت و عزت که خون شهدا برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است سربلند باشیم، تصریح کرد: خداوند همه  ما را جزء کسانی قرار دهد که راه شهدا و مسیر شهدا  اهداف شهدا را گم نکنیم و در این مسیر گام برداریم.

  وی با تاکید بر ترویج و توسعه آرمان های امام راحل و شهدای عزیز انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف و به ویژه نسل جوان، خاطرنشان کرد: تداوم راه و مسیر امام راحل، شهدای عزیز و پیروی از ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی را بیمه می کند و موجبات شکست دشمنان را فراهم می کند.

 گفتنی است در این مراسم که با حضور « محمد نوذری» معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام برگزار شد، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان با نثار گل و عطر افشانی مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار  شد و همچنین بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برنامه های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد سال جاری در قالب فضای مجازی و در راستای تبیین اندیشه ها و راه امام راحل در سطح استان برگزار می شود.

انتهای پیام

نظر شما