شناسهٔ خبر: 40469197 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

با پیام دختر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران؛

وبینار «خانواده در اندیشه امام(ره)» در لبنان برگزار می‌شود

وبینار «خانواده در اندیشه امام خمینی» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در لبنان و با پیام دختر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و حضور بانوان مسلمانی از کویت، لبنان، ایران و الجزایر در بیروت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از لبنان، رایزنی فرهنگی ایران در لبنان به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی،‌ وبیناری را ویژه بانوان با عنوان «خانواده در اندیشه امام خمینی» با پیام زهرا مصطفوی،‌ دختر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، برگزار می‌کند.

این نشست مجازی جمعه، 16 خرداد (5 ژوئن) و از ساعت 16:30 به وقت تهران به صورت مجازی و از نرم‌افزار  زوم با کد 275 085 8949 قابل مشاهده است.

این برنامه با سخنرانی عباس خامه‌یار،‌ رایزن فرهنگی ایران در لبنان، آغاز می‌شود و مديريت آن را نیز ندی بدران، استاد دانشگاه و روزنامه‌نگار لبنانى، برعهده خواهد داشت.

ایمان شمس‌الدین از کویت،‌ پژوهشگر و نویسنده حوزه جامعه‌شناسی، در این وبینار با موضوع ديدگاه امام خمينی درباره نقش زن به عنوان یک انسان تأثيرگذار در جامعه و حيات سياسی سخن می‌گوید.

در ادامه بتول مشكين‌فام از ایران، استاد دانشگاه و مدیر مركز مطالعات بانوان دانشگاه الزهرا کشورمان، ديدگاه امام خمينی درباره زن و حقوق او را تبیین خواهد کرد.

«پرتويی از زندگی خانوادگی امام خمينی» موضوع سخنرانی امیره برغل از لبنان،‌ پژوهشگر و مدير مركز مشاوره خانواده «سكن» این کشور و «ديدگاه امام خمينی درباره زن و نقش‌های وی در جامعه» عنوان سخنرانی نوره بولحیه از الجزایر،‌ فعال مسائل بانوان مسلمان، خواهد بود.

لینک مستقیم ورود برای مشاهده وبینار بیروت در نرم‌افزار زوم https://us04web.zoom.us/j/2750858949?pwd=VmE0dXBMUXlnZTBVVFNFT0lwUXZNQT09 اعلام شده است.

انتهای پیام

نظر شما