شناسهٔ خبر: 40467743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

بیمارستان‌های مشهد یک به یک در حال خروج از حالت فوق العاده کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان‌ های کرونایی مشهد یک‌ به‌ یک در حال خروج از حالت فوق‌ العاده کرونایی و بازگشت به وضعیت عادی هستند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: بیمارستان‌های کرونایی مشهد یک‌ به‌ یک در حال خروج از وضعیت فوق‌العاده کرونایی و بازگشت به وضعیت عادی هستند و در این رابطه شاهد عادی شدن وضعیت بیمارستان قائم (عج) در هفته قبل و عادی شدن وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) در آینده نزدیک هستیم.
 
او افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد عملکرد قابل توجهی در بحث مبارزه با بحران کرونا داشته و در سفر‌های وزیر و مسئولان ارشد وزارت بهداشت، از عملکرد خراسان رضوی به نیکی یاد شده و از این استان خواسته‌اند که به عنوان الگویی موفق همکاری و راهنمایی لازم را به دیگر استان‌های کشور در مسیر گذر از بحران کرونا داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ بیمار غیرکرونایی در بیمارستان قائم (عج) بستری هستند و بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) نیز پس از انجام اقدامات ضدعفونی، آماده ارائه خدمات درمانی و آموزشی به بیماران و دانشجویان است.

بحرینی بیان کرد: به طور قطع تلاش ها و زحمات همه همچنان ادامه دارد تا بتوانیم در کنار یکدیگر و با مشارکت و همکاری همگانی به همان شکلی که تا کنون بوده است این ویروس را به طور کامل شکست دهیم.
 
انتهای پیام//ف.ش

نظر شما