شناسهٔ خبر: 40467735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 832 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 832 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های 2 ماهه نخست امسال پلیس استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی صبح امروز در نشست مبارزه با قاچاق مواد مخدر در استان اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر است که هرساله در این راستا شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب همواره به دنبال این هستند تا با گرفتار کردن جوانان در دام اعتیاد به اهداف شوم دست یافته و با گرفتن هویت جوانان به انقلاب ضربه بزنند که این وظیفه ما مسوولان است که مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شویم، ضمن اینکه خانواده‌ها نیز باید آگاهی لازم را به فرزندان خود بدهند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اقدامات پلیس در سال جاری در امر مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه امسال ۳۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر و ۳ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر متلاشی و ۸۳۲ کیلو انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شده است.

مفخمی گفت: بسیاری از این کشفیات با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی پلیس در این حوزه بوده که همچنان با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: یکی از طرح‌های خوب نیروی انتظامی در بحث مبارزه با مواد مخدر اجرای طرح ظفر و طرح‌های پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز است که در این راستا نیز طی دو ماهه امسال تعداد ۶۳۳ نفر خرده فروش مواد مخدر در این عملیات‌ها دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با کشف ۹ کیلوگرم هروئین در اراک در روز گذشته بیان کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با مواد مخدر روز گذشته ماموران پلیس موفق به شناسایی دو قاچاقچی که قصد انتقال ۹ کیلو هرویین با یک دستگاه خودروی سواری پراید را داشتند شدند که در نهایت خودروی این افراد در یکی از محورهای ورودی اراک شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار ۹ کیلوگرم هروئین کشف شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما