شناسهٔ خبر: 40465919 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نماینده مردم شاهرود:

گزارش های دولت با واقعیات جامعه مغایرت دارد

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آن چه در جامعه می بینیم و از مردم می شنویم و در واقعیت با آن روبرو هستیم، با گزارشاتی که دولت ارائه می کند، متفاوت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، علی اصغر خانی طی سخنانی و پس از گزارش روسای بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی امروز (سه شنبه 13 خرداد) مجلس شورای اسلامی، گفت: بیکاری در برخی مناطق کشور به بیش از 35 درصد رسیده و درآمدهای مردم بیش از 60 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: بازار دارو در آشفته ترین حالت خود طی سال های گذشته قرار دارد و برخی داروها یا با قیمت چندبرابری به دست مردم نمی رسد و یا مردم مجبور هستند در بازار آزاد آنها را تهیه کنند، اما در گزارش بانک مرکزی شنیدیم که هیچ مشکلی در تامین دارو وجود ندارد و در بخش ارزاق عمومی نیز قیمت ها 10 برابر شده است و بازار از دست دولت درآمده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بانک ها در برخورد با سپرده های مردم سلیقه ای عمل می کنند و هر کدام قوانین و مقررات خود را بر آنها اعمال می نمایند و بسیاری از مشکلات تورمی ناشی از  همین نوع عملکرد در نظام بانکی است.

وی در بخش پایانی صحبت های خود درخصوص مشکلات منطقه شاهرود و میامی گفت: از زمانی که رئیس جمهور فرودگاه شاهرود را یک فرودگاه بین المللی اعلام کرد یعنی از حدود 17 ماه گذشته حتی یک هواپیما نیز در این فرودگاه فرود نیامده و به کلی این فرودگاه تعطیل است. همچنین 4 سال است که محصولات کشاورزی در شاهرود دچار سرمازدگی می شود، لذا از مسئولان می خواهم به این مشکلات توجه جدی و صریح داشته باشند./

پایان پیام

نظر شما