شناسهٔ خبر: 40465854 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مسابقه‌های ملی «صنعت و سلامت» و «سلامت‌آموز» در واحد تهران غرب افتتاح شد

افتتاحیه دو مسابقه ملی «صنعت و سلامت» و «سلامت‌آموز» توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، «اولین مسابقه ملی صنعت و سلامت» با موضوع ایده‌های خلاقانه با رویکرد جهش تولید به منظور مواجهه با بیماری‌های واگیردار (کرونا) در زمان شیوع و پس از آن» ویژه دانشجویان و «اولین مسابقه ملی سلامت آموز با محور امید و تلاش» با موضوع عکاسی، داستان‌نویسی و قصه‌گویی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب افتتاح شد.

پروین دادندیش در مراسم افتتاحیه دو مسابقه ملی «صنعت و سلامت» و «سلامت‌آموز» که در لایو اینستاگرمی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با توجه به فعالیت‌های خوبی که دانشجویان در حوزه‌های مختلف از جمله کانون‌ها و انجمن‌های علمی داشتند، پیشقدم شده و در شرایط کرونا اقدام به برگزاری دو مسابقه علمی در سال جهش تولید کرده است.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن مدت قرنطینه و همچنین صدمات ناشی از شیوع بیماری کرونا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب قصد دارد با دریافت آثار در محورهای یاد شده ضمن کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی، به راه حلی جهت مشکلات ناشی از این آسیب با محور تلاش، کوشش و امید کمک کند و ما امیدواریم برگزاری این مسابقات زمینه‌ای باشد برای دانشجویان و دانش‌آموزان که استعدادهای خود را بشناسند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در ساختارهایی که در دانشگاه وجود دارد مثل مراکز رشد و سرای نوآوری واحد، دانشجویان و دانش‌آموزان را حمایت کنیم تا استعدادهایشان را به منصه ظهور بگذارند و ایده‌های خود را تبدیل به عمل کنند تا از قصه‌ها، عکس‌ها و فعالیت‌های خوب هنری که دانشجویان ارسال می‌کنند، محتواهای خوبی تولید شود.

داداندیش، ایده‌های خلاقانه، داستان نویسی (از کرونا چه آموختیم)، قصه‌گویی برای کودکان در قرنطینه خانگی و عکاسی را از محورهای مسابقه برشمرد و افزود: با توجه به اینکه جوایز خوبی برای این مسابقات در نظر گرفتیم، دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند شرکت کنند و به دوستان خود نیز اطلاع دهند و اگر در سال جدید ایده‌ای خلاقانه برای کار و تلاش در جهت مقابله با استرس دوران کرونا دارند، ارائه دهند.

وی در پایان صحبت‌های خود ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشگاهیان افزود: امیدوارم در این شرایط کرونا مراقب خود و خانواده باشید و این رقابت‌ها و فعالیت‌ها را در فضای مجازی ادامه دهید.

گفتنی است، این دو مسابقه به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد برگزار خواهد شد.

دانشجویان می‌توانند ایده‌های خود را حول محورهای کسب و کارهای نوین، اپلیکیشن‌های هوشمند در حوزه سلامت، ایده‌های نوین برای مبارزه با استرس و افسردگی جهت شرکت در مسابقه ملی صنعت و سلامت تا 10 مردادماه و همچنین دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را حول محورهای داستان‌نویسی( از کرونا چه آموختیم با محور امید و کسب و کار و...)، قصه‌گویی برای کودکان در قرنطینه خانگی با هدف احیای قصه‌های قدیمی محلی و معروف در شهر و استان‌های کشور با محور تلاش و کوشش، عکاسی ( امید از پنجره‌خانه در قرنطینه خانگی) جهت شرکت در مسابقه ملی عکاسی، داستان‌نویسی، قصه‌گویی تا20 تیرماه سال‌جاری به دبیرخانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران غرب ارسال کنند که در پایان افراد برگزیده جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/4118/

نظر شما