شناسهٔ خبر: 40465623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

شکراللهی در صحن علنی:

سند جامعی برای توسعه کشاورزی پیش‌بینی نکرده‌ایم

نماینده مردم جنوب استان کرمان در مجلس گفت: کشاورزی مردم جنوب استان کرمان را به حال خود رها کرده‌ و برنامه و سند جامعی برای حمایت و توسعه فعالیت‌های کشاورزی مردم منطقه پیش‌بینی و طراحی نکرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، منصور شکراللهی در نشست علنی امروز (سه شنبه 13 خرداد) مجلس شورای اسلامی، گفت: با سلام و صلوات بر روح امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی آن ابرمرد تاریخ که به ما آموخت که می‌توانیم قله‌ها را فتح کنیم.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب ، قلعه گنج، فاریاب در مجلس شورای اسلامی افزود: به تمام شهدای گرانقدر از شهدای صدر اسلام، شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، حافظان نسل‌ها و شهدای سلامت در رأس آنها حاج قاسم سلیمانی همچنین 560 شهید حوزه انتخابیه‌ام جنوب استان کرمان درود می‌فرستم. آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر فرزانه انقلاب و سربلندی برای تمامی مسئولین دارم.

وی ادامه داد: فعالیت مجلس یازدهم را به نمایندگان محترم، همچنین هیأت رئیسه و در رأس آن ریاست محترم مجلس تبریک می‌گویم.

نماینده مردم در مجلس یازدهم مطرح کرد: از نگاه والای مقام معظم رهبری به مجلس شورای اسلامی صمیمانه قدردانی می‌کنم و بدون تردید فرمایشات ایشان به مجلس شورای اسلامی سرلوحه کار ما قرار خواهد گرفت. در آستانه 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا و ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب امید داریم مجلس انقلابی در راستای تحقق گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

وی تأکید کرد: همکاران محترم؛ مردم حوزه انتخابیه من به وفاداری، سختکوشی، ایمان شهره هستند، مردم ما می‌توانند همچنان در 4 دهه گذشته برای انقلاب نقش آفرینی کنند، مردمانی که سردار سلیمانی‌ها از بین آنها ظهور کرده‌اند.

نماینده مردم جنوب کرمان در مجلس ضمن خطاب قرار دادن رئیس جمهور گفت: مردم ما به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب جهت بهره‌برداری صحیح و اصولی از مواهب و منابع و نعمت‌های خدادادی توسط ما مسئولین عنوان "محرومیت" را دریافت کرده‌اند.

وی مطرح کرد: جنوب استان کرمان محروم نیست بله سرشار از نعمت‌های خداوندی است که ما متأسفانه قدردان آن نیستیم، کشاورزی مردم جنوب استان کرمان  را به حال خود رها کرده‌ایم و برنامه و سند جامعی برای حمایت و توسعه فعالیت‌های کشاورزی مردم منطقه پیش‌بینی و طراحی نکرده‌ایم.

شکراللهی تأکید کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است با قید فوریت و بدون فوت وقت و خارج از شعارهای مرسوم باید طرحی نو دراندازیم، مردم حوزه انتخابیه بنده این سوال را دارند که آیا فاصله و مسافت راه با پایتخت کشور باعث شده است که توجهات به این مناطق کاهش پیدا کند.

وی تأکید کرد: مردم قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب و رودبار جنوب، منوجان این روزها منتظر ما هستند تا از بنده سوال کنند، آنها مداوم از ما می‌پرسند سرانه هر ایرانی در تولیدات کشاورزی 50 کیلوگرم است، سرانه ما از توزیع عادلانه منابع و امکانات کشور چقدر است؟

نماینده مردم جنوب استان کرمان تأکید کرد: وزیر کشاورزی؛ کشاورزان جنوب استان کرمان منتظر اقدامات اصولی برای رفع مشکلات و برنامه‌ریزی برای خیزش و جهش همه‌جانبه در این حوزه هستند، کشاورزان خواهان افزایش صادرات به محصولات کشاورزی و استفاده از تکنولوژی‌های کشاورزی، رفع مشکلات تنظیم اسناد اراضی و پروانه چاه‌های کشاورزی هستند.

شکراللهی ادامه داد: مدافعان سلامت که در راه دفاع از مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا هستند و جانانه به مردم خدمت کردند باید حمایت شوند و ما جانانه از آنها تشکر می‌کنیم./

پایان پیام

نظر شما