شناسهٔ خبر: 40465088 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم تعیین تکلیف املاک حریم پادگان دوشان تپه و وضعیت سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری تهران

سیدمیثاق اختر

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بر لزوم تعیین تکلیف املاک واقع در حریم پادگان دوشان تپه تأکید کرد و گفت: شهردار تهران قول داده بود که معبر بخش شرقی این پادگان بازگشایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد سالاری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در خصوص پاسخ به تذکرات اعضای شورای شهر تهران گفت: این که تذکر یک عضو شورای شهر توسط شرکت دسته چندم شهرداری پاسخ داده شود درست نیست بلکه تذکرات اعضا باید توسط شخص شهردار و نه حتی معاونین وی پاسخ داده شود.

وی افزود: سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری تهران بارها توسط اعضای شورای شهر تهران مورد پیگیری قرار گرفته و شهردار منطقه 13 قول داده بودند که مسائل سرخه حصار را پیگیری کنند. در همین راستا تفاهم نامه های لازم با دستگاههای ذیربط انعقاد شده اما سوال این است که چه زمانی می‌خواهند این موضوع را به سرانجام برسانند.

عضو شورای شهر تهران خطاب به شهردار منطقه 13 گفت:  چه زمانی می‌خواهید این موضوع را پیگیری کنید؟ لطفا گیر کار را اعلام کنید. بر اساس برنامه پنجم بررسی مسائل سرخه حصار یکی از اولویت های جدی مدیریت شهری است.

سالاری در خصوص املاک حریم پادگان دوشان تپه نیز گفت: محدودیتی برای املاک واقع در محدوده این پادگان ایجاد شده و شهردار تهران قول داده بود که معبر بخش شرقی پادگان را بازگشایی کند تا محل حضور مردم شود که متاسفانه این کار انجام نشده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع تعیین تکلیف ترمینال شرق تهران اشاره کرد و افزود: بازدیدهای بسیاری توسط اعضای شورا و کمیسیونهای شورا و همچنین ریاست شورا از این ترمینال انجام شده اما هنوز این ترمینال تعیین تکلیف نشده است. چرا این ترمینال به نتیجه نمی رسد؟ چه پاسخی باید به مردم بدهیم. اگر قرار بود کار دیگری انجام شود باید تاکنون انجام می شد و ترمینال به محل جدید منتقل می شد. لطفا در دیدار با شهردار تهران این موضوع مطرح شود.

انتهای پیام

نظر شما