شناسهٔ خبر: 40464473 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بررسی مشکلات اقتصادی کشور؛

مصری: چرا دولت حقوق محرومان و رزمندگان معسر را افزایش نداده است؟

منیرسادات سیدرضا

نماینده کرمانشاه تاکید کرد که باید دولت گزارشی به مجلس درباره علت افزایش پیدا نکردن حقوق رزمندگان معسر و محرومان بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز سه شنبه و در جریان بررسی مشکلات اقتصادی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هم همه تنگناها و مشکلات کشور و موانع و محدودیت‌ها را قبول داریم اما سوالم این است که چرا قانون بودجه اجرایی نمی‌شود؟

وی توضیح داد: مجلس ۱۴۰۰ میلیارد تومان در تبصره ۱۴ برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق مددجویان  تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اختصاص داد که این قانون از سال ۹۸ تاکنون اجرایی نشده است.

وی افزود:  ما برای اجرایی شدن این قانون چندین جلسه را با آقای نوبخت و وزرای مربوطه برگزار کردیم اما تاکنون حتی یک ریال به حقوق محرومان اضافه نشده است؛ حال این که ۱۴۰۰  میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص یافته است حرفمان این است اگر بودجه‌ای نیست برای هیچکس نباشد؛ حتی حقوق من نماینده را هم ندهید و اضافه نکنید؛ نه  این که یک ریال هم به حقوق محرومان اضافه نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: حقوق رزمندگان معسر هم افزوده نشده آنها کسانی هستند که از ۶ ماه تا ۵ سال در جبهه‌ها بودند و هیچ درآمدی و کاری و امکانات ندارند و همچنان حقوق ۷۵۰ هزار تومانی می‌گیرند. بسیاری از مشکلات در کشور ما به دلیل بی اعتنایی به محرومان است که حق آنها را نمی‌دهید لذا باید علت عدم افزایش حقوق محرومان و رزمندگان معسر در سال گذشته و امسال در گزارش به مجلس توضیح داده شود.

انتهای پیام

نظر شما