شناسهٔ خبر: 40463753 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

روابط عمومی قرارگاه خاتم الانبیا:

تولید و عرضه بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس زیر نظر وزارت نفت انجام می‌شود

عصر خودرو- روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اعلام کرد: قرارگاه خاتم صرفا پیمانکار احداث فازهای سه‌گانه پالایشگاه ستاره خلیج فارس است و تولید و عرضه بنزین این پالایشگاه زیر نظر وزارت نفت صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، با توجه به مصاحبه اخیر سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم در جمع خبرنگاران و ارائه توضیح در خصوص پروژه‌های مشارکتی این مجموعه با دولت، در برخی از خبرگزاری‌ها صحبت‌های ایشان به اشتباه منعکس شد که روابط عمومی قرارگاه اصلاحیه‌ای صادر کرد.

مدیر روابط عمومی قرارگاه گفت: پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس گرچه در جریان تحریم‌های همه‌جانبه استکبار، توسط تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) احداث شده است اما عرضه بنزین تولیدی این پالایشگاه زیر نظر مجموعه وزارت نفت صورت می‌گیرد.
مجید ترابی افزود: مجموع تولید روزانه بنزین در کشور حدود 105 میلیون لیتر است که این پالایشگاه توانسته با تولید روزانه حدود 40 میلیون لیتر بنزین علاوه بر ایجاد خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک، کشور را به صادر کننده بنزین تبدیل کند.
وی اظهار داشت: یکی از پروژه‌های دیگری که قرارگاه خاتم به عنوان سرمایه‌گذار به آن ورود کرده است پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه است که رسانه‌ها به اشتباه آن را فاز بعدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس عنوان کرده‌اند و این در حالی است که این دو پالایشگاه ارتباطی با یکدیگر ندارند و بهره‌بردار نهایی همه آنها وزارت نفت است.

برچسب‌ها:

نظر شما