شناسهٔ خبر: 40463427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار تنگستان:

تجهیزات اسکله‌ها پاسخگوی اطفاء حریق شناورهای دریایی نیست

آذر حسن‌زاده

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: تجهیزات موجود در اسکله ها پاسخگوی اطفاء حریق شناورهای دریایی نیست.

صاحب‌خبر -

عبدالحسن رفیعی پور شب گذشته در نشست بررسی مسائل و مشکلات اسکله ها و لنج داران شهرستان ضمن تاکید بر ضرورت رفع مشکلات زیرساختی اسکله ها اظهار کرد: پروژه توسعه و تکمیل اسکله های بخش دلوار در حال انجام و فعال بوده و امیدواریم با تکمیل و بهره برداری از پروژه ها مشکلات اسکله ها و گمرکات رفع و روند صادرات و واردات کالا و امور صید و صیادی تسهیل گردد.

وی با اشاره به یکصد کیلومتر مرز ساحلی شهرستان و اشتغال تعداد زیادی از اهالی ساحل نشین به کار صید و صیادی و وجود تعداد زیادی قایق های بدون مجوز، خواستار تسریع در ساماندهی آنها بر اساس بخشنامه های اعلامی گردید.

رفیعی پور با اشاره به بروز حوادث متعدد آتش سوزی لنج ها در اسکله های بخش دلوار خاطرنشان کرد: علیرغم اقدامات صورت گرفته، تجهیزات موجود در اسکله ها پاسخگوی اطفا حریق شناورهای دریایی نبوده و نیاز به تقویت سیستم اطفاء حریق، روشنایی و نصب دوربین های مداربسته برای پیشگیری و مقابله با بروز حوادث پیش رو است.

به گزارش ایسنا، نشست بررسی مسائل و مشکلات اسکله ها و لنج داران شهرستان با حضور معاون سیاسی، بخشدار دلوار، فرمانده دریابانی و مدیران کل بنادر و دریانوردی، شیلات و گمرکات استان بوشهر برگزار گردید.

انتهای پیام

نظر شما