شناسهٔ خبر: 40460453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

نتایج سایپا زیر ذره‌بین؛ از برد‌های پرگل تا شکست با نتایج متنوع

در پرونده مربوط به نتایج شکست‌های سایپا ۶ نتیجه متفاوت دیده می‌شود که طبق انتظار یکی از پرتکرار‌ترین آن‌ها باخت‌های یک بر صفر است که در ۴ بازی شاهد آن بودیم.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ محمدرضا شکوهی؛ چهاردهمین تیمی که نتایج آن‌ها را تا پایان هفته بیست و یکم لیگ نوزدهم مورد بررسی قرار می‌دهیم سایپا تهران است؛ تیمی بسیار جوان و بی‌ستاره که اولین تجربه سرمربیگری ابراهیم صادقی جوان را هم در لیگ برتر به همراه داشته و البته تا به اینجای لیگ هم نتایج آن‌ها در بخش شکست‌ها بسیار متنوع بوده است.

پرتکرار‌ترین برد سایپا
کلاً در کارنامه سایپا تهران تا پایان هفته بیست و یکم ۴ پیروزی دیده می‌شود که همگی آن‌ها به خصوص از سوی این تیم پرگل بوده و البته پرتکرارترین آن‌ها هم پیروزی با نتیجه ۳ بر یک است که در ۲ بازی شاهد آن بوده‌ایم و از قضا هر دوی آن‌ها خیلی به هم نزدیک بوده است، اولین برد با این نتیجه سایپا در هفته شانزدهم و در بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان بوده و دومین آن هم در هفته هجدهم و در بازی مقابل نساجی مازندران رقم خورده است.

پرگل‌ترین برد نارنجی‌پوشان
برای ثبت پرگل‌ترین برد فصل، نارنجی‌پوشان خیلی معطل نشدند و تقریباً در همان شروع لیگ و در هفته سوم مقابل نساجی مازندران و در بازی‌ای که ۷ گل داشت ۴ بار گل زدند و ۳ بار هم دروازه‌شان باز شد تا به این آمار برسند، نتیجه‌ای که به نظر می‌آید تا پایان فصل هم دیگر تکرار نشود.

آخرین برد
و بالاخره می‌رسیم به آخرین بردی که سایپا تا پایان هفته بیست و یکم به دست آورده و آن هم نتیجه ۳ بر ۲ است که در همان شروع لیگ و هفته اول و مقابل ذوب‌آهن اصفهان نصیب این تیم شد. به این ترتیب و با این نتیجه پرونده ۴ برد سایپا تهران و نتایج آن بسته می‌شود.

سهم عمده تساوی‌های بدون گل
از ۷ تساوی که سایپا تا پایان هفته بیست و یکم به دست آورده ۵ تای آن‌ها تساوی‌های بدون گل بوده است. این تیم در هفته‌های دوم، هشتم، نهم، یازدهم و سیزدهم و به ترتیب مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان، شهر خودرو مشهد، شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان بدون اینکه موفق به زدن گل شود و یا دروازه‌اش باز شود با یک امتیاز میدان را ترک کرده است.

آخرین تساوی سایپا
و بالاخره می‌رسیم به آخرین نتیجه‌ای که این تیم در زمینه تساوی‌ها به دست آورده که آن هم نتیجه یک- یک است؛ نتیجه‌ای که در هفته‌های هفدهم و نوزدهم و به ترتیب مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم رقم خورد.

۴ شکست حداقلی و بدون گل زده
در پرونده مربوط به نتایج شکست‌های سایپا ۶ نتیجه متفاوت دیده می‌شود که طبق انتظار یکی از پرتکرار‌ترین آن‌ها باخت‌های یک بر صفر است که البته در ۴ بازی شاهد آن بودیم. چهار دیداری که سایپا در آن‌ها موفق به زدن گل نشد و با حداقل برتری حریف میدان را ترک کرد عبارت است از: هفته‌های پنجم، ششم، دهم و دوازدهم و مقابل تیم‌های تراکتور تبریز، صنعت نفت آبادان، پیکان تهران و ماشین‌سازی تبریز.

دو باخت ۲ بر یک در زمره پرتکرارترین‌ها
مثل نتیجه بالا باخت ۲ بر یک نیز با دو بار تکرار در زمره پرتکرارترین شکست‌های این فصل نارنجی‌پوشان تا پایان هفته بیست و یکم قرار دارد. این دو ناکامی در هفته‌های چهاردهم و بیست و یکم و به ترتیب مقابل نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان رقم خورده است.

۴ بر صفر سنگین‌ترین شکست
باختی که در هفته هفتم مقابل استقلال تهران و با نتیجه ۴ بر صفر به سایپا تحمیل شد، سنگین‌ترین شکست آن‌ها طی برگزاری لیگ نوزدهم تا هفته بیست و یکم بوده است.

پرگل‌ترین بازی که با شکست همراه شد
در هفته چهارم و در یک بازی پرگل که ۵ گل در آن رد و بدل شد سایپا مقابل پارس جنوبی جم با نتیجه ۳ بر ۲ شکست را پذیرفت تا به این ترتیب پرگل‌ترین بازی آن‌ها که با باخت همراه بود ثبت شود.

۲ شکست با اختلاف دو گل و با دو نتیجه متفاوت
و در آخر می‌رسیم به دو شکستی که سایپایی‌ها با اختلاف دو گل و با دو نتیجه متفاوت متحمل شده‌اند. این تیم در هفته پانزدهم ۲ بر صفر مغلوب پرسپولیس شد و سپس در هفته بیستم ۳ بر یک مقابل تراکتور تبریز شکست را پذیرفت تا به این ترتیب و با این دو نتیجه پرونده کلیه نتایج این تیم تا پایان هفته بیست و یکم بسته شود.

نظر شما