شناسهٔ خبر: 40460099 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

معجزه پزشکی در فوتبال ایران

خب به سلامتی در فوتبال ایران شاهد معجزه پزشکی هستیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

کرونایی‌های فوتبال که تعدادشان به ۸۰ نفر رسیده بود، یکی‌یکی خوب می‌شوند و به ۲۴ ساعت هم نمی‌رسد که ناگهان خبر می‌رسد تمام تست‌هایی که مثبت شده بود، منفی شده است! این حجم از دروغگویی بعضی‌ها، ما را به یاد دروغ‌هایی انداخت که مسئولان باشگاه‌ها به AFC می‌گفتند تا مجوز حرفه‌ای بگیرند. کار به جایی کشید که یک بار کفاشیان به خبرورزشی گفت سر فیفا کلاه گذاشتیم و...

اخبار ورزشیمسئله خیلی واضح است؛ آن‌هایی که با صراحت گفتند ۵، ۶ بازیکن ما کرونایی هستند، خیلی شیک و مجلسی دروغ گفته بودند و بعد که اعلام شد این ادعا بررسی می‌شود، ناگهان عقب‌نشینی کرده و گفتند خوشبختانه جواب تست‌ها منفی شد! این در حالی است که طبق اعلام پزشکان، یک کرونایی بسته به مقاومت بدنش حداقل ۱۴ روز تا ۲ ماه درگیر این بیماری می‌شود. حال اینکه چرا مدیران باشگاه‌ها از بیخ و بن دروغ گفتند و چرا در آمار کرونایی‌ها غلو کردند، کاملاً مشخص است. متأسفانه در فوتبال ما با دروغگویی‌ها هیچ برخوردی نمی‌شود و همه می‌توانند برای رسیدن به اهداف شخصی خود راحت دروغ بگویند و آب هم از آب تکان نخورد.

برگ برنده آن‌هایی که دنبال تعطیلی لیگ هستند، دو چیز است؛ یکی اینکه پول دارند و دیگر اینکه از احساسات مردم سوءاستفاده می‌کنند. عجیب اینکه در لیگ انگلیس از ۱۱۳۰ نفر تست کرونا گرفته‌اند که حتی جواب تست یک نفر مثبت نشده، اما در ایران طبق ادعای دروغگو‌های محترم، نزدیک به ۸۰ نفر کرونا گرفته‌اند و وضعیت خطرناکی دارند. متأسفانه در فوتبال ما مدت‌هاست قبح دروغ ریخته و در این ماجرای کرونا هم که البته خطرناک است و باید جدی گرفته شود، بار دیگر ثابت شد تعداد دروغگو‌ها به شدت افزایش یافته است.

 

نظر شما