شناسهٔ خبر: 40460011 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

زمان برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز

رئیس دانشگاه تبریز گفت: در راستای حفظ سلامتی دانشجویان و جلوگیری از شیوع کرونا آزمون مقطع کارشناسی درپایان نیمسال دوم ۱۳۹۹-۱۳۹۸ فقط بصورت مجازی برگزار شود و شروع آزمون‌ها از هفتم تیر ماه به بعد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم گفت: نظر به اینکه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تصمیم گیری در این زمینه را به دانشگاه‌ها محول کرده است برگزاری آزمون کارشناسی بصورت مجازی و مقطع تحصیلات تکمیلی براساس تشخیص اساتید و دانشگاه بصورت مجازی یا حضوری خواهد بود.

مجیدی در مورد نحوه آزمون نیمسال دوم مقطع کارشناسی تصریح کرد: در راستای حفظ سلامتی دانشجویان و جلوگیری از شیوع کرونا آزمون مقطع کارشناسی درپایان نیمسال دوم ۱۳۹۹-۱۳۹۸ در دانشگاه‌های استان آذربایجانشرقی مقرر شده است آزمون مقطع کارشناسی فقط بصورت مجازی و غیر حضوری برگزار شود و شروع آزمون‌ها از هفتم تیر ماه به بعد است.

رئیس دانشگاه با اشاره آزمون مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد –دکتری مطرح کرد: آزمون مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های استان آذربایجانشرقی بر اساس نظر وتشخیص اساتید و دانشگاه‌ها میتواند بصورت حضوری یا مجازی برگزار شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری کلاس‌های عملی در مقاطع تحصیلات تکمیلی افزود: دانشجویان بومی مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت برگزاری کلاس‌های عملی میتوانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از هفته آینده با هماهنگی اساتید و دانشکده به آزمایشگاه‌ها مراجعه کنند.

مجیدی درخصوص نحوه برگزاری کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان غیر بومی مقاطع تحصیلات تکمیلی خاطر نشان کرد: در راستای فراهم آوردن امکانات رفاهی برای دانشجویان غیر بومی مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت برگزاری دروس عملی و آزمایشگاهی بایستی کلیه دانشجویان کارشناسی ساکن خوابگاه‌ها تا پایان خرداد ماه خوابگاه‌ها را تخلیه و تحویل دهند تا معاونت دانشجوئی دانشگاه‌ها نسبت به آماده سازی خوابگاه‌های دانشجویی برای هر دانشجو یک اتاق بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند و بعد از آماده سازی از هفتم تیر ماه دانشجویان غیر بومی تحصیلات تکمیلی به دانشگاه مراجعه کنند.

نظر شما