شناسهٔ خبر: 40460002 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخنگوی شرکت توئیتر اظهار کرد؛

جک دورسی پیش از حذف پست خشونت‌آمیز ترامپ از تصمیمات ما باخبر بود

گفته‌های سخنگوی توئیتر حاکی از آن است که جک دورسی، مدیرعامل توئیتر، پیش از حذف پست خشونت‌آمیز ترامپ از تصمیم گرفته شده باخبر بوده و با آن موافقت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با کشته شدن یک شهروند آفریقایی آمریکایی توسط پلیس آمریکا، موج بزرگی از اعتراضات در مینیاپولیس و شهر‌های دیگر این کشور شکل گرفت که واکنش بسیاری از افراد را به همراه داشت. به دنبال این تظاهرات و آتش زدن فروشگاه‌ها توسط مردم برای مقابله با نژادپرستی، ترامپ شهروندان مخالف را با برخورد فیزیکی از سوی پلیس تهدید کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود به تمامی معترضان و مخالفان نژادپرستی اعلام کرد در صورت عدم توقف تظاهرات آن‌ها با برخورد نیروی ویژه پلیس مواجه خواهند شد. در پی انتشار این پست، توئیتر تصمیم گرفت به دلیل نقض قوانین، متن منتشر شده از سوی ترامپ را حذف کند.

اقدام توئیتر با واکنش مثبت کاربران و حمایت آن‌ها مواجه شد، اما این امر ترامپ را بسیار عصبانی کرد. حالا سخنگوی شرکت توئیتر اظهار داشته که جک دورسی، مدیرعامل توئیتر، پیش از حذف شدن پست ترامپ کاملاً در جریان تصمیمات تیم مسئول قرار گرفته بوده و موافقت کامل خود را اظهار داشته است.

جک دورسی پیش از حذف پست خشونت‌آمیز ترامپ از تصمیمات ما باخبر بود

حمایت مدیرعامل توئیتر از حذف پست خشونت‌آمیز دونالد ترامپ

بر اساس اطلاعات منتشر شده مدیرعامل توئیتر، جک دورسی، پیش از عمل حذف پست ترامپ در جریان تصمیمات تیم مسئول قرار گرفته و اقدام ترامپ را ترویج خشونت دانسته است. سخنگوی توئیتر در صحبت‌های اخیر خود گفت: «تصمیم پاک کردن پست ترامپ به صورت گروهی گرفته شد و مدیرعامل ما، جک دورسی، پیش از عملی شدن آن از شرایط مورد نظر باخبر شد». گفتنی است که سخنگوی این شرکت اظهارات اخیر خود را از طریق ایمیل با منابع خبری به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: دعوت آلمان از توئیتر برای انتقال این شرکت از خاک آمریکا به اروپا

انتهای پیام/

نظر شما