شناسهٔ خبر: 40459583 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ویژه نامه سالگرد ارتحال امام خمینی در آتن منتشر شد

آتن- ایرنا- به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ویژه نامه‌ الکترونیکی به زبان یونانی و انگلیسی در آتن منتشر شد.

صاحب‌خبر -

رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی در آتن اعلام کرد: هر ساله به همین مناسبت با برپایی مجالسی در آتن و دیگر مناطق یونان، یاد آن عزیز سفر کرده گرامی داشته می‌شد، اما امسال با توجه شیوع پاندمی کرونا  و تعطیلی تمامی برنامه‌ها و نشست‌های فرهنگی، ویژه نامه‌ای منتشر شده تا اندیشه‌های آن رهبر فقید در جامعه یونان گسترش یابد.

"علی محمد حلمی" در بیانیه‌ای تصریح کرد: در این ویژه نامه به دو زبان (یونانی – انگلیسی ) با عنوان " گرامی داشت سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی (ره)  رهبری که جهان را تکان داد " منتشر شد که در آن مقالات مختلفی با موضوعات زندگینامه، مبارزات، دیدگاه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی (ره) درج شده است.

حلمی در بخش سخن سردبیر ویژه نامه ضمن اشاره به نقش امام (ره) در پیروزی انقلاب و پس از انقلاب برخی از خصوصیات بارز ایشان را بیان کرده و به بررسی سخنان اندیشمندان غربی نسبت به این رهبر کاریزماتیک قرن بیست و یکم پرداخت.

وی نوشت: "شخصیت پرصلابت، سادگی، نفوذ کلام و قاطعیت در تصمیم گیری، او را رهبری پیروز در میدان‌های انقلاب و پس از انقلاب به جهان معرفی کرد."

برچسب‌ها:

نظر شما