شناسهٔ خبر: 40458405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

شمخانی:

ادعای ابرقدرتی آمریکا با حضور ⁧‫نفتکش‌های ایرانی‬⁩ در کارائیب باطل شد

حوزه/ دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ادعای ابرقدرتی آمریکا با حضور نفتکش‌های ایرانی در کارائیب باطل و دروغ بزرگ دموکراسی با فرار ترامپ از ترس مردم آمریکا افشا شد، گفت: نشانه‌های افول شیطان بزرگ، بیش از پیش نمایان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، امشب در توئیتی درباره اعتراضات کنونی در آمریکا به دنبال کشته شدن یک شهروند سیاه‌پوست به خاطر برخورد خشونت‌آمیز پلیس و ارسال پنج نفتکش حامل بنزین ایران به ونزوئلا علیرغم واکنش‌ها و تهدیدات آمریکا نوشت :«ادعای ابرقدرتی آمریکا و تهدید به جنگ افروزی، ترور و تحریم با حضور ⁧‫نفتکش‌های ایرانی‬⁩ در کارائیب باطل شد. دروغ بزرگ دموکراسی و آزادی با فرار ترامپ به زیر زمین کاخ سیاهش از ترس مردم آمریکا افشا شد.»

وی با برشمردن این موارد عنوان کرد: «نشانه‌های افول شیطان بزرگ، بیش از پیش نمایان شده است.»

از روز چهارشنبه و با اوج‌گیری اعتراضات به قتل یک شهروند سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا، تاکنون ۱۴۰ شهر این کشور شاهد اعتراضات ضدنژادپرستی بوده و در حداقل ۲۱ منطقه حکومت نظامی اعلام و «گارد ملی» در آن‌ها مستقر شده است.

پنجمین و آخرین نفتکش حامل سوخت و تجهیزات ایران امروز (دوشنبه) وارد بندر ونزوئلا شد تا محموله خود را تحویل دهد.این نفتکش که «کلاول» نام دارد روز گذشته وارد آب‌های ونزوئلا شده بود. سه روز پیش هم نفتکش «فاکسون» محموله خود را تخلیه کرد و سه نفتکش قبلی ایران با نام‌های «فورچون»، «فارست» و «پتونیا» نیز پیش از این محموله‌های سوخت خود را به ونزوئلا تحویل داده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما