شناسهٔ خبر: 40458325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کردستان:

نگه‌داشتن یاد و نام امام و قیام 15 خرداد اساسی‌ترین وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است

رییس شورای اطلاع رسانی استان کردستان گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد امام راحل و قیام 15 خرداد یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی است و همه باید تمام توان خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مناسبت‌ها به عمل آورند.

صاحب‌خبر -

حسین خوش اقبال ظهر امروز در بیستمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با بیان این مطلب اظهار کرد: سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد بایستی با توجه به شرایط امروز جامعه به بهترین نحو ممکن و حتی بهتر از سال‌های گذشته گرامی داشته شود .

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی، صدا و سیمای مرکز کردستان و اصحاب رسانه تمام تلاش خود را به کار گیرند که کوچکترین خلائی نسبت به سال‌های گذشته در گرامیداشت رویدادهای تاریخی و مناسبت‌های دینی و مذهبی احساس نشود، بلکه باید به صورت ویژه‌تر گرامی داشته شود.

رییس شورای اطلاع رسانی استان کردستان ضمن قدردانی و تشکر از مردم شریف استان کردستان به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی در نماز عید فطر و نمازهای جمعه و جماعات برگزار شده در ماه مبارک رمضان گفت: همراهی و همدلی مردم و مسئولین در ایام شیوع کرونا در استان بسیار عالی بود و همین امر موجب کاهش صدمات شیوع کرونا در استان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: لازم است تا در روزهای آتی نیز مردم دچار مشکلات خاصی در خصوص ویروس کرونا نشوند و در این رابطه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: به منظور ساماندهی و برنامهریزی مناسب و هدفمند اجرای صحیح و مفید برنامهها، لازم است دستگاه‌های اجرایی برنامه های و فعالیت های سال 1399 مورد نظر خود را جهت پخش در صدا وسیمای مرکز کردستان در دبیرخانه شورای اطلاع رسانی مطرح و مصوب کنند.

انتهای پیام

نظر شما