شناسهٔ خبر: 40458297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پلیس آستارا با گردشگران هنجارشکن برخورد کند

امام‌جمعه آستارا از نیروی انتظامی این شهرستان خواست با هنجارشکنان و افرادی که نسبت به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بی‌توجه هستند برخورد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امشب در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب در محل فرمانداری اظهار کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با نفس زکیه و با مبارزه بی‌امان خود، خواب را از چشم ظالمان و کاخ‌نشنیان ربوده بود.

وی با اشاره به ضرورت نهادینه‌سازی ویژگی‌های سیاسی و اخلاقی حضرت امام خمینی(ره) در جامعه تصریح کرد: از فرهنگیان و اساتید دانشگاه انتظار داریم اهداف و افکار نورانی بنیان‌گذار کبیر انقلاب را در مدارس و مراکز دانشگاهی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین کنند.

امام‌جمعه آستارا از راه‌اندازی دسته عزاداری خیابانی به مناسبت سال‌گرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در شهرستان آستارا خبر داد و افزود: این دسته عزاداری با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی پیش‌ازظهر روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه جاری از مقابل سپاه ناحیه به سمت مسجد محمد رسول الله(ص) برگزار می‌شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه مساجد، مدارس، ادارات، واحدهای صنفی و بازار بزرگ ساحلی به مناسبت سال‌گرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی باید سیاه‌پوش شوند، گفت: خیابان‌ها، معابر و میادین اصلی شهر توسط شهرداری‌های آستارا و لوندویل سیاه‌پوش شده‌اند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی گردشگران به مصوبات ستاد ملی کرونا بیان کرد: در ایام تعطیلات برخی از مسافران دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که از نیروی انتظامی می‌خواهیم با هنجارشکنان و افرادی که نسبت به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بی‌توجه هستند برخورد کند.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

نظر شما