شناسهٔ خبر: 40458175 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فولادساز اصفهانی پیشتاز بازار سرمایه و تولید شد

عضو هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه به‌ عنوان سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور، سال ۹۹ را که به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری شده با رکوردهای پیاپی آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، محمد زارع‌پور اشکذری در بازدید از خطوط تولید این شرکت، اظهار داشت: امروز که از برخی خطوط شرکت بازدید داشته و شاهد فعالیت‌های کارکنان تلاشگر شرکت بودم باید اعتراف کنم، شرکت فولاد مبارکه به‌ عنوان سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور، سال ۹۹ را که به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری شده با رکوردهای پیاپی آغاز کرد و نوید روزهای خوبی را برای ذینفعان به همراه داشته است.

عضو هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه دارای زنجیره کامل تولید است و روز به روز عملکرد بهتری خواهد داشت و به برنامه بلندمدت افق ۱۴۰۴ دست خواهد یافت.

وی تصریح کرد: یکی از مباحث مهم مطرح شده در هیأت مدیره پروژه نورد گرم ۲ بود که با اجرایی شدن آن قطع به یقین ارزش بازار سرمایه فولاد مبارکه و زنجیره ارزش گروه فولاد مبارکه بهتر از گذشته خواهد شد و در بحث اشتغال، ارزش بازار، زنجیره تأمین و نیز زنجیره ارزش اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

زارع‌پور اشکذری در پایان بیان داشت: بنده به نمایندگی از هیأت مدیره، از تمامی کارگران، کارکنان و مدیران شرکت فولادمبارکه تشکر و قدردانی می‌کنم، امیدوارم با تلاش‌هایی که در حال انجام است سهام شرکت ارزشمندتر شده و کلیه سهامداران، ذینفعان و پرسنل شرکت از آن منتفع می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما