شناسهٔ خبر: 40457505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگاه رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) دلگان راه‌اندازی شد

دستگاه رادیولوژی و تصویربرداری بیمارستان امام رضا (ع) دلگان با حضور فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان و تنی چند از مسوولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: این دستگاه تمام دیجیتال با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و با هماهنگی و تلاش رییس و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و مرحوم امینی‌فرد نماینده فقید مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تهیه، نصب و امروز راه‌اندازی شد.

مجتبی شجاعی با اشاره به این که ارسال تصاویر در بستر پرونده الکترونیک برای بیماران از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه است، افزود: دستگاه رادیولوژی نصب شده نیاز شهرستان را در سه سال آینده مرتفع خواهد کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان نیز گفت: این دستگاه روزانه قابلیت تهیه گرافی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ عکس را دارد که با این اقدام تا حدود زیادی مشکل رادیولوژی در دلگان رفع می‌شود.

دکتر اردشیر رحیمی افزود: یکی از مشکلات عمده مردم دلگان نبود دستگاه رادیولوژی بود که با تلاش و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از امروز به بعد این مشکل مرتفع شد.

او  ادامه داد: قبلا بیماران دلگانی برای تهیه عکس رادیولوژی مسافت ۱۳۵ کیلومتری تا ایرانشهر را طی می‌کردند تا بتوانند مراحل درمان را در شهرستان ایرانشهر انجام دهند که خوشبختانه را راه اندازی این دستگاه از صرف وقت و هزینه برای مردم کاسته شد.

بیشتر بخوانید:  دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام حسین (ع) کنارک نصب شد

تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر به دستگاه c_arm

دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۴۵۰ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

نظر شما