شناسهٔ خبر: 40457484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدیر برنامه‌های ایرانی کوتینیو: فیلیپه عاشق بازی در لیگ برتر است

خبرگزاری میزان- مدیر برنامه‌های هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا از علاقه این بازیکن برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- اخیراً نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داده بود، فیلیپه کوتینیو در صورت ترک بارسلونا در تابستان پیش‌رو، تمایل دارد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش به لیگ برتر انگلیس بازگردد، خبری که حالا مدیر برنامه‌های ایرانی این بازیکن رد نمی‌کند.

هافبک پیشین لیورپول که در حال حاضر به طور قرضی برای بایرن مونیخ بازی می‌کند، مورد توجه باشگاه‌های چلسی، نیوکاسل و آرسنال قرار دارد. باشگاه بایرن مونیخ بند قطعی کردن قرارداد این بازیکن را فعال نکرد تا جدایی او از جمع باواریایی‌ها در پایان فصل قطعی به نظر برسد.

کیا جورابچیان در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «talkSPORT» انگلیس گفت: ما همچنان منتظریم تا فصل به پایان برسد و بعد از آن شروع به صحبت درباره نقل‌وانتقالات خواهیم کرد. همیشه گفته‌ام که فیلیپه عاشق بازی در لیگ برتر انگلیس است.

مدیر برنامه‌های کوتینیو تصریح کرد: فیلیپه در حال حاضر از بازی در بایرن مونیخ لذت می‌برد و اگر فرصت بازی در لیگ برتر، حالا یا امسال یا در آینده فراهم شود، او قطعاً به آن توجه خواهد کرد.

کوتینیو در ژانویه سال ۲۰۱۸ بود که با قراردادی به ارزش ۱۶۷ میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست، اما نتوانست درخشش خود در این تیم انگلیسی را در جمع آبی‌واناری‌ها تکرار کند، برای همین مدیران بارسلونا در تابستان ۲۰۱۹ تصمیم گرفتند تا او را با قراردادی یکساله به بایرن مونیخ قرض بدهند.

کوتینیو ۲۷ ساله که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۷۰ میلیون یورو تخمین زده شده است، این فصل در ۳۲ بازی از رقابت‌های مختلف باواریایی‌ها را همراهی کرده که حاصل آن ۹ گل‌زده و ۸ پاس‌گل بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما