شناسهٔ خبر: 40457407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرمانشاه ۵۰۳۱ بیمار کرونا در لیست استان دارد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در ۲۴ ساعت گذشته با شناسایی ۱۵۹ مورد ابتلای جدید شمار مبتلایان به بیماری کرونا به ۵۰۳۱ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد مبتلایان کرونا در استان به ۵۰۳۱ نفر اعلام کرد و گفت : در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵۹ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان کرمانشاه مثبت شد که ۱۴ نفر را افراد بستری در بیمارستان تشکیل داده است.

او گفت : در شبانه روز گذشته شاهد فوت چهار نفر از مردم استان کرمانشاه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بودیم و مجموع فوت شدگان ناشی از این بیماری به ۱۳۲ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی افزود: در مجموع ۵ هزار و ۳۱ نفر در استان کرمانشاه به ویروس کرونا مبتلا شدند که ۹۴۲ نفر افراد بستری در بیمارستان و ۴ هزار و ۸۹ نفر به صورت سرپایی بودند.

او افزود: از ابتدای شیوع این بیماری در استان تا هم اکنون ۴۲۰۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند که ۳۷۲۳ نفر ترخیص شده و در حال حاضر ۲۴۱ نفر در بیمارستان بستری هستند.

محمدی مجموع آزمایشات انجام شده برای تشخیص ویروس کرونا در استان کرمانشاه را ۱۹ هزار و ۶۰۸ مورد اعلام کرد .

انتهای پیام/د

نظر شما