شناسهٔ خبر: 40456723 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره لیورپول: مصاحبه مورینیو به من اعتماد به نفس داد

اندرو رابرتسون، مدافع جوان لیورپول در مورد جمله جالی چند ماه قبل ژوزه مورینیو صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شکست 18 ماه قبل و 1-3 یونایتد برابر لیورپول را می توان پایان کار مورینیو در اولدترافورد قلمداد کرد، اما سرمربی پرتغالی در پایان آن بازی به تمجید از عملکرد اندرو رابرتسون پرداخت و مدعی شد تماشای دویدن های متوالی این بازیکن او را خسته کرده است. حالا رابرتسون اعتراف کرد تمجید مورینیو اعتماد به نفس او را افزایش داده است.

 

 

اندرو رابرتسون گفت: "ما آن روز عملکردی باورنکردنی ارائه دادیم و من آن بازی را به یاد می آورم. ما واقعا خوب بازی کردیم و بر یونایند مسلط بودیم و برتری تاکتیکی ما مشهود بود. اما من در همه بازی ها با تمام توان می دوم و قصد تسلیم شدن ندارم. اما به نظر من این وظیفه ایست که من باید همیشه آن را انجام دهم.

 

البته در برخی بازی ها حرکات، لمس توپ ها و ارسال های شما در بهترین حالت نیست. اما آنچه دست شماست این است که شما در هر بازی با 100٪ توان در میدان حاضر شوید و این همان کاری است که من سعی می کنم انجام دهم. چه بازی در کوئین پارک باشد و چه در فینال لیگ قهرمانان، شرایط برای من فرقی نمی کند. من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و حقوقی که به ما پرداخت می شود نیز به همین دلیل است. من می خواهم تا زمان سوت پایان به دویدن ادامه دهم و آنچه مورینیو گفت اعتماد به نفس من را افزایش داد."

نظر شما