شناسهٔ خبر: 40456211 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح عمومی عفونت زدایی همچنان در دستور کار شهرداری خرمشهر

شهردار خرمشهر اقدامات شهرداری، در راستای مبارزه با کرونا را در موج دوم شیوع این ویروس، تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، داوود دارابی شهردار خرمشهر با اشاره به اهمیت مدیریت شهری در موج دوم شیوع کرونا گفت: علاوه بر اجرای طرح عمومی گندزدایی معابر شهری که به صورت شبانه کماکان در خرمشهر اجرا می شود، ضدعفونی ادارات و ارگان های دولتی  نیز به عنوان مراکز شلوغ و مستعد شروع کرونا، که با ظرفیت تمام نیروها در حال خدمات دهی هستند نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

او حفظ سلامت جامعه فرهنگی به ویژه دانش‌آموزان را به عنوان آینده‌سازان کشور مهم برشمرد و افزود:با توجه به تصمیمات اتخاذ شده  در برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به همراه کنکور سراسری، جهت پیشگیری از ابتلای دانش‌آموزان به ‌کرونا و همچنین رفع نگرانی والدین، عفونت زدایی حوزه های امتحانی شهرستان خرمشهر را به طور جد و به صورت مستمر آغاز کرده‌ایم .

شهردار خرمشهر در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع بحران در یکی از کانون‌های شیوع کرونا که بازار صفای خرمشهر و دستفروشی در آن است، تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث بازاربزرگ دستفروشان خرمشهر به مساحت ۱۳ هزار متر مربع که محل استقرار ۶۰۰ نفر از دستفروشان خواهد بود، از آغاز عملیات تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. امیدواریم با تسریع در روند اجرایی این پروژه هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این بازار باشیم.

انتهای پیام/ د

نظر شما