شناسهٔ خبر: 40456101 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۲ خرداد؛

شکل و شمایل عجیب و سامورایی آقای بازیگر؛ ویدئویی از اعتراضات مردم آمریکا در اینستاگرام کارگردان معروف

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: درخواست هنرمندان برای رسیدگی به آتش جانسوز زاگرس؛ ویدئویی بامزه و دیدنی که عمو پورنگ از مادرش به اشتراک گذاشت

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

بهرام رادان، بازیگر شناخته شده سینمای ایران است که در زمینه موسیقی نیز فعالیت‌هایی دارد، او با نوشتن شعری از خیام نیشابوری، تصویری از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

"ای دوست بیا تا غم فردا نخوریم
وین یکدم عمر را غنیمت شمریم
فردا که ازین دیر فنا درگذریم
با هفت هزار سالگان سر بسریم
"

.

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش، حمایت‌های یک پدر را در بازی‌های کودکانه پدر و دختری به نمایش گذاشت.

"رابطه پدری دختری یعنی این
دادن اعتماد به نفس به فرزند یعنی این دوستی پدر و دختر یعنی این عشق یعنی این باید به اینچنین پدرانی تبریک گفت به مادران این دختران که چنین انتخاب همسری داشتن به پدر و مادرانی که چنین پسرانی دارن به رفقایی که چنین دوستان بافرهنگی وباشعوری دارن"

.

<div id="video-display-embed-code_11988424"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7374606/11988424?width=400&height=300"></script></div>
سیما تیرانداز، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، با توجه به آتش به وجود آمده در جنگل‌های زاگرس که بسیاری از گونه‌های جانوری را از بین برده است پستی منتشر کرد.

"باید خون گریست به حال....زاگرس در آتش
زاگرس را دریابیم ، زاگرس تنهاست"

.

 

مسعود ده‌نمکی، از کارگردانان شناخته شده ایران که فیلم‌های سینمایی زیادی از جمله "اخراجی‌ها" را کارگردانی کرده است،  ویدئویی از اعتراضات مردمی آمریکا علیه نژادپرستی را در صفحه‌اش منتشر کرد.

"شورش بر علیه تبعیض نژادی در آمریکا"

.

<div id="video-display-embed-code_11988425"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7374606/11988425?width=400&height=300"></script></div>
ساره بیات، بازیگر ایرانی که بیشتر در حوزه سینما و به تازگی نیز سریال‌های نمایش خانگی فعالیت می‌کند، با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"خدایا برای داشتن تو،برای داشتن خانواده ای شریف،برای سلامتی،برای داشتن تمام موفقیتهای زندگی، و برای آرامشی که امروز داریم از تو سپاسگزاریم.
یک شنبه مبارک و شاد باشید عزیزان من
"

.

 

محمدجواد جعفرپور، بازیگر جوان سینما و تلویزیون،  که به تازگی نیز در سریال "پدر و پسری" که  ماه مبارک رمضان پخش میشد بازی کرده بود، با به اشتراک گذاشتن تصویری در اینستاگرام نوشت:

"در كنار شما بودن حسى به آدم منتقل ميكرد كه گويا از سال ها پيش در كنار شما زندگى كردم
خوشحالم از تجربه ى كار با شما و بودن در كنارتون"

.

 

مهدی ماهانی، بازیگری که این روزها شاید آثار کمتری از او ببینیم، تصویری متفاوت از خود را با لباس سامورایی در صفحه‌اش منتشر کرده و نوشته است:

"سامورایی بودن بهم می آد ؟؟
اطرافیان سامورائیتون رو تگ کنید زیر پست
این شکل و شمایل واقعی من تو این ﺳﺎﻟﻬﺎ برای رسیدن به اهداف و رویاهام هست .
هیولای درونت رو بیدار کن
ذهنت رو آموزش بده
که باید به اشتیاق رسیدن به اهدافت جنگجو باشه
رویاهات رو به تصویر بکش
به بهانه ها اهمیت نده
بهانه ها بی پایه و بی اساس هستند
به سمت بزرگی درونت حرکت کن
تلاش کن
بجنگ
برای یه سامورایی همه جا میدون جنگه در راستای اهداف و رویاهاش
یه جنگجو بحث نمی کنه فقط عمل می کنه
یه جنگجو در آرامش و خونسرد می جنگه
توضیح نمی ده
برنده اونی هست که خونسرد می جنگه
برنده اونی هست که به اطرافیانش بی منت محبت می کنه
و ذهنش رو درگیر پیشرفت و تلاشش می کنه
با طبیعت صحبت کن
با خدای خودت صحبت کن"

.

انتهای پیام/

نظر شما