شناسهٔ خبر: 40455943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چیزهای فیک و تقلبی نگوئید؛

تاوارس: یک یورو هم از انتقال نیازمند به من نمی‌رسد

مربی گلرهای سپاهان به شایعاتی که پیرامون نقش او در انتقال نیازمند به یک تیم پرتغالی وجود دارد، پاسخ تندی نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از رسانه های اصفهان خبری به حرف های تاوارس برای انتقال پیام نیازمند به فوتبال پرتغال پرداخته بود و رفتار مربی گلرهای سپاهان را غیرحرفه ای ارزیابی کرده بود.
پس از انتشار این اخبار در فضای رسانه ای پیرامون باشگاه سپاهان، حالا تاوارس با انتشار پیامی ویدئویی به شائباتی که پیرامون او وجود دارد، پاسخ داده و اینطور حرف هایش را درباره این موضوع آغاز کرده است:« برخی رسانه ها در مورد من حرف زده اند. من از این چیزها خوشم نمی آید، چون درست نیستند.»


او ادامه داد:« این رسانه ها نوشته اند، مربی تاوارس سعی می کند که پیام را به یک باشگاه پرتغالی ببرد. این ها درست نیست و واقعیت ندارد.  واقعیت این است که یکی از مسابقات ما در لیگ قهرمانان آسیا در تلویزیون پرتغال پخش شد و این طبیعی است که باشگاه های پرتغالی و برخی باشگاه های اروپایی عملکرد دروازه بان ما پیام نیازمند را دیده اند و همه می دانند او چه دروازه بان فوق العاده ای است.»


او سپس اینطور حرف هایش را با اشاره با صحبتی که در مورد پیام داشته، ادامه داد و افزود:« این درست که یک نفر در پرتغال از من در مورد پیام پرسید و من به او گفتم که پیام چه گلر فوق العاده ای است. این درست است و من این را گفتم. من نمی توانم در میان این مزخرفات بمانم. من حتی یک یورو هم از انتقال پیام نیازمند نصیبم نخواهد شد. من مربی هستم. من یک مربی گلرهای حرفه ای هستم.»


او سپس با خطاب قرار دادن افرادی که این خبر را منتشر کرده اند، عنوان کرد:« اگر کسی بخواهد من را در وسط این ماجراها قرار دهد، دوست ندارم کلمه ای که در مورد او به کار می برم، استفاده کنم. این درست نیست که این حرف ها را در مورد من بزنند. من 6 سال در ایران کارنامه فوق العاده ای داشته ام. هیچ کس نمی تواند این را از من بگیرد. خواهش می کنم چیزهای فیک و تقلبی نگویید.»

نظر شما