شناسهٔ خبر: 40455418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زنده نگهداشتن نام امام راحل از مهمترین وظایف دستگاههای فرهنگی است

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد امام راحل و قیام 15 خرداد یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی است و همه باید تمام توان خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مناسبت‌ها به عمل آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در بیستمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد باید با توجه به شرایط امروز جامعه به بهترین نحو ممکن و حتی بهتر از سال‌های گذشته گرامی داشته شود.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی، صدا و سیمای مرکز کردستان و اصحاب رسانه تمام تلاش خود را به کار گیرند که کوچک‌ترین خلائی نسبت به سال‌های گذشته در گرامیداشت رویدادهای تاریخی و مناسبت‌های دینی ومذهبی احساس نشود، بلکه باید به صورت ویژه‌تر گرامی داشته شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان ضمن قدردانی و تشکر از مردم شریف استان کردستان به جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فیزیکی در نماز عیدفطر و نمازهای جمعه و جماعات برگزار شده در ماه مبارک رمضان گفت: همراهی و همدلی مردم و مسئولین در ایام شیوع کرونا در استان بسیار عالی بود و همین امر موجب کاهش صدمات شیوع کرونا در استان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: لازم است تا در روزهای آینده نیز مردم دچار مشکلات خاصی در خصوص ویروس کرونا نشوند و در این رابطه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: به منظور ساماندهی و برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند اجرای صحیح و مفید برنامه‌ها، لازم است دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها و فعالیت‌های سال 1399 موردنظر خود را جهت پخش در صدا وسیمای مرکز کردستان در دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی مطرح و مصوب کنند.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما