شناسهٔ خبر: 40454513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بسته خبری پلیس البرز؛

از برخورد اتوبوس با عابرین پیاده تا غرق شدن نوجوان  ۱۴ ساله در رودخانه کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف پنج دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از یک منزل مسکونی در مهرشهر کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک منزل مسکونی در زمینه تولید ارز دیجیتال در منطقه مهرشهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری۲۲مهرشهر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر در منطقه مهرشهر اعزام و در بازرسی از آنجا پنج دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: براساس برآورد کارشناسان، ارزش دستگاه های کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال تخمین زده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه اموال قاچاق تحویل مراجع قضائی شد.

برخورد اتوبوس با سه عابر پیاده در فردیس

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان گفت: در اثر برخورد اتوبوس با سه عابر پیاده در فردیس، یک نفر کشته و دو نفر به شدت مصدوم شدند.

سرهنگ سید مجید فیض جعفریبا اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با سه عابر پیاده در سه راه دهکده شهرستان فردیس، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل حادثه و بررسی میدانی مشخص شد اتوبوس در حین دور زدن به دلیل عدم توانایی راننده اش در کنترل وسیله نقلیه وارد پیاده رو شده و با سه عابر پیاده برخورد کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یک دختر ۱۱ ساله جان باخته و دو عابر دیگر به شدت مجروح شده اند.

سرهنگ فیض جعفری ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور، عدم توانایی راننده اتوبوس برای کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در پایان رانندگان وسایل نقلیه را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه کرد.

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: نوجوان ۱۴ ساله کرجی به دلیل ورود به رودخانه کرج دچار غرق شدگی شده و جان باخت.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر گفت: در پی کشف جسد یک نوجوان ۱۴ ساله در رودخانه کرج در محدوده پارک چمران کرج، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی میدانی متوجه شدند، یک نوجوان ۱۴ ساله برای شستن پایش در منطقه حصار جاده چالوس به داخل رودخانه می رود که به دلیل لغزندگی کف رودخانه تعادل خود را از دست داده است و جریان آب او را با خود تا پارک چمران می برد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان از شهروندان خواست با پرهیز از ورود به رودخانه ها، از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کنند.

توقیف اتوبوس حامل بار قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف اتوبوس حامل اموال قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری با اعلام این خبر گفت: در راستای شناسایی باند های سازمان یافته قاچاق کالا و در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد فردی با تشکیل باند در قالب اتوبوس مسافربری اقدام به قاچاق  گسترده انواع کالا می کند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی اتوبوس مورد نظر را شناسایی و پس از اطمینان از حرکت آن از سوی مرزهای غربی کشور به سمت استان البرز، در محورهای مواصلاتی منتهی به استان مستقر شده و پس از رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت اتوبوس مورد نظر را در آزادراه کرج- قزوین شناسایی کرده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده، ۱۴۰ هزار نخ سیگار،۱۲ هزار عدد انواع دارو، ۳۶۰ بسته توتون، هفت دستگاه تولید ارز دیجیتال و ۳۱۷ ثوب پوشاک قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به فعالیت گسترده و سازمان یافته این باند قاچاق، ادامه داد: در این راستا سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی بیان کرد: ارزش اموال قاچاق کشف شده توسط کارشناسان دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه قاچاق و احتکار کالا است.

پایان شرارت های اوباش سابقه دار منطقه اسلام آباد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یکی از اوباش سابقه دار منطقه اسلام آباد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر شرارت های متعدد و سلب آسایش شهروندان توسط یکی از اوباش منطقه اسلام آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج قرار گرفت.

وی با بیان این که متهم به واسطه جرائمی که انجام داده بود تحت تعقیب مراجع قضائی بود، افزد: متهم پس از اطلاع از تحت تعقیب بودنش توسط ماموران متواری شده و کسی نیز از مخفیگاه او اطلاعی نداشت.

سرهنگ معظمی گودرزی تصریح کرد: در ادامه ماموران با تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی محل اختفای متهم را در روستاهای اطراف کرج شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به جرائم اش مبنی بر شرارت، حمل سلاح سرد و سلب آسایش شهروندان، بیان کرد: در بررسی سوابق کیفری متهم مشخص شد که نامبرده چندین بار به جرم درگیری و نزاع توسط پلیس دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

دستگیری زوج مواد فروش در ساوجبلاغ /کشف پنج کیلوگرم ماده روان گردان شیشه

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ، ۵ کیلوگرم ماده روان گردان شیشه از یک دستگاه خودروی آریسان کشف و در این رابطه یک زوج نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی دریافت اخباری در خصوص فروش عمده مواد مخدر توسط یک زوج در منطقه چهار باغ شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی متوجه شدند متهمان به تازگی مقدار قابل توجهی ماده روان گردان شیشه را از استان های شرقی کشور خریداری کرده و قصد فروش آن را به مشتری خود در شهر کرج دارند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه ماموران با شناسایی مخفیگاه متهمان و تحت نظر گرفتن آن ها؛ نامبردگان را در حین انتقال مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو آریسان در جاده قزلحصار دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بازرسی از خودرو متهمان پنج کیلوگرم ماده روان گردان شیشه کشف شد که به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند.

انتهای پیام

نظر شما