شناسهٔ خبر: 40454070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رسید کارت ملی هوشمند تا صدور کارت اعتبار دارد/ ۱۹ هزار کارت ملی رسوب شده در ثبت احوال اصفهان وجود دارد

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: آن دسته از افراد که در انتظار صدور کارت ملی هوشمند هستند، رسیدهایشان فعال شده و جایگزین خدمات موقت است و زمانی که کارت هوشمندشان صادر شد، رسیدها از انتفاع خارج و کارت ملی هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

حسین غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به وضعیت صدور کارت‌های ملی هوشمند در استان، اظهار داشت: 8 درصد مردم استان برای کارت ملی هوشمند هنوز مراجعه نکرده‌اند.

وی افزود: از 4 میلیون و 25 هزار نفر جمعیت هدف که در استان اصفهان می‌توانند کارت ملی هوشمند داشته باشند تا کنون 3 میلیون و 650 هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه کارت ملی نمونه قدیم فاقد اعتبار است، گفت: افراد هیچ گونه خدماتی با کارت ملی غیر هوشمند نمی‌توانند دریافت کنند.

وی تصریح کرد: کارت ملی هوشمند آن دسته از افراد که در انتظار صدور هستند، رسیدهایشان فعال شده و جایگزین خدمات موقت است و می‌توانند با ارائه آن خدمات بگیرند و زمانی که کارت هوشمندشان صادر شد، رسیدها از انتفاع خارج و کارت ملی هوشمند جایگزین می‌شود.

غفرانی ادامه داد: پروژه کارت ملی هوشمند در اصفهان با درخواست 8 درصد باقیمانده اندک اندک به اجرایی و کاربردی شدن نزدیک می‌شود.


وی با اشاره به کارت‌های رسوب شده در ثبت احوال اصفهان، اظهار داشت: تقریبا 2درصد کارت‌ها، به میزان 19 هزار کارت رسوب شده در ثبت احوال اصفهان وجود دارد که صاحبان آنها باید هر چه زودتر برای دریافت آنها مراجعه کنند.

انتهای پیام/166/ی

نظر شما