شناسهٔ خبر: 40454052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بهره‌برداری از ۶ طرح کشاورزی در شهربابک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در هفته جهاد کشاورزی که ۲۱ تا ۲۷ خرداد است، ۶ طرح کشاورزی و دامپروری در شهربابک به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فراشه بیان کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۶ طرح آب و خاک، کشاورزی و دامپروری با هزینه‌کرد قریب ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۳ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۴ طرح آب و خاک، یک طرح دامپروری و یک طرح تولیدات گیاهی است.

فراشه افزود: ۴ طرح انتقال آب به طول‌های هزار و ۶۰۰ متر، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ متر با هزینه‌کرد اعتبار دولتی ۲۴۰ میلیون ریال اجرا شده است که در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسند.

او گفت: از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان، یک طرح پرورش گاو شیری ۱۰۰ راسی با هزینه‌کرد ۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال است که با افتتاح این طرح اشتغال ۳ نفر در منطقه فراهم می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یک گلخانه گل شاخه بریده گل رز با ظرفیت تولید ۳ هزار شاخه گل رز در سال در این شهرستان افتتاح می‌شود و با بهره‌برداری از این طرح ۱۰ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

شهربابک از شهرستان‌های غرب استان کرمان است.

نظر شما