شناسهٔ خبر: 40454026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گاز رسانی به ۲ شهر میمه و زرین آباد دهلران ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام- ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات اجرایی خط تغذیه گاز رسانی به دو شهر سراب میمه و زرین آباد از توابع شهرستان دهلران با ۷۰درصد پیشرفت در حال اجراست.

صاحب‌خبر -

عباس شمس الهی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی ۲ شهر باقیمانده در استان به خبرنگار ایرنا گفت: خط تغذیه این دو بخش ۸۰ کیلومتر بوده که کار عملیات اجرایی ۵۶ کیلومتر آن تکمیل شده است.

وی با اشاره به اعتبار اولیه ۴۰۰ میلیارد ریالی این پروژه افزود: تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام به فعالیت ۱۰ پیمانکار در اجرای این پروژه اشاره و یادآور شد: کار عملیات اجرایی شبکه گاز داخل شهرهای میمه و پهله و بخش عمده ای از روستاها نیز  انجام شده و همراه با پیشرفت خط تغذیه نصب علمک در شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد.

شمس الهی از پیش بینی نصب هزار و ۶۰۰ علمک در ۲ شهر میمه و پهله خبر داد و گفت: کار برآورد نصب علمک در روستاها و نصب آنها نیز در دستور کار است.

وی افزود: با تمام عملیات گازرسانی به این ۲ شهر باقی مانده تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

هم اکنون ۴۵۹ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

شهرستان دهلران در ۲۲۰ کیلومتری ایلام واقع است.

نظر شما