شناسهٔ خبر: 40453680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز خبر داد

تولید ۲ تیزر تلوزیونی به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و سالروز رحلت حضرت امام(ره)

احسان فر با اشاره به اهتمام حوزه هنری استان البرز به منظور تولید برنامه به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: این ۲ تیزر ۱۵ دقیقه ای از صدا و سیمای استانی البرز پخش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدسجاد احسان فر» در جمع خبرنگاران از تولید محتوای هنری تصویری به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: واحدهنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز برنامه فاخری به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی تولید کرده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز افزود: سالروز قیام خونین 15 خرداد در سال 57 و 14 خرداد که مصادف با رحلت حضرت امام (ره) است با ابزار هنر تبیین و تشریح شده است و این فرصتی برای درک نوجوانان و جوانانی است که آن سال ها را درک نکردند.

وی توضیح داد: این 2 تیزر تصویری، تولید پژوهشی محتوایی تلوزیونی به مدت پانزده دقیقه است که با اهتمام حسین عسگری، پژوهشگر نویسنده و البرز پژوه درست شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز تصریح کرد: این دو تیزر پانزده دقیقه ای از صدا و سیمای استان البرز همچنین در کانال های ارتباطی حوزه هنری استان در فضای مجازی و آپارات پخش می شود.

 

پایان پیام/301

نظر شما