شناسهٔ خبر: 40453577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نشان آسیایی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به مجموعه درمان اهدا شد

آبادان - ایرنا - باشگاه بسکتبال پالایش نفت آبادان نشان برنز مسابقات باشگاه‌های آسیایی خود را به کادر درمان بیمارستان طالقانی آبادان اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در این آیین با قدردانی از پزشکان و پرستاران بیمارستان طالقانی آبادان در مبارزه با ویروس کرونا که با حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت گفت: این نشان حاصل زحمت کارکنان پالایش نفت آبادان در مسابقات آسیایی بود.

سام بوشهری افزود: زحمات تلاشگران خط مقدم مبارزه با کرونا بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل باشگاه بسکتبال پالایش نفت آبادان تصمیم گرفت از آنها قدردانی ‌کند.

معاون پرستاری وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: این اقدام وزرشکاران آبادانی بیانگر معرفت و روحیه ورزشکاری آنها است.

مریم حضرتی گفت: این اقدام باعث افزایش روحیه کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا است.

به گزارش ایرنا بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا  در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان با رشادت و مجاهدت، بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را در آن بستری و در این راستا، سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

ویروس کرونا در۲ هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده به طوریکه طبق گفته مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به خوزستان هستند. 

ویروس کرونا که منشا آن چین است از اوایل اسفند گذشته در کشور و خوزستان مشاهده شد.

نظر شما