شناسهٔ خبر: 40453236 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هتل پانوراما یا هتل میراژ کیش، کدام یک؟

اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید و بر سر دوراهی انتخاب هتل هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بدوکیش، در این متن دو هتل ۵ ستاره جزیره کیش که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند را خدمت شما معرفی می‌کنیم و البته نیم‌نگاهی هم به امکانات، مزایا و معایب هرکدام نسبت به یکدیگر خواهیم داشت.

هتل پانوراما کیش

یکی از زیباترین هتل‌های جزیره کیش که در موقعیت مکانی عالی در جزیره قرارگرفته است هتل پانوراما هست این هتل تازه تأسیس بوده و در اوایل سال ۹۸ افتتاح‌شده است.

از ابتدای ساخت این هتل کارفرمایان پروژه بنا را بر مدرن بودن هر چه بیشتر هتل قرار داده‌اند، ازاین‌رو هتل در ۱۵ طبقه ساخته‌شده است که تعداد ۱۳ طبقه اقامتی و ۲ طبقه لابی هست و به‌طورکلی دارای ظرفیت ۷۰۰ نفری هست.

امکانات هتل پانوراما کیش:

از جمله امکانات ویژه این هتل خدمات CIP برای مهمانانی هست که اتاق‌های لوکس و یا VIP هتل را رزرو کرده باشند.

از جمله امکانات دیگر این هتل استخر، باشگاه ورزشی، شارژ روزانه آب و چای، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات و ... هست.

موقعیت مکانی هتل پانوراما کیش:

این هتل در شرق جزیره واقع‌ شده است و تا دریا حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی بسیار عالی به مراکز تفریحی از جمله اسکله بزرگ تفریحی، شهربازی هایلند، پارک شهر، مرکز غواصی کیش، پارک کیبل اسکی، پارک هنگام و پلاژ آقایان و بانوان دارد.

پانوراما به مرکز تجاری کیش، مرکز خرید مریم ۲، مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید مروارید و مرکز خرید چین بسیار نزدیک هست و شما به‌راحتی می‌توانید باکمی پیاده‌روی به این مراکز خرید مراجعه نمایید.

همچنین دسترسی این هتل به رستوران‌های معروف کیش ازجمله رستوران کوه نور، رستوران میرمهنا و رستوران دریاسالار کیش بسیار عالی هست.

استخر هتل پانوراما کیش:

برای بسیاری از افراد وجود استخر در هتل بسیار حائز اهمیت هست. هتل پانوراما دارای استخر، سونا، جکوزی و همچنین خدمات ماساژ هست. استخر این هتل رایگان برای مسافران است.

اتاق‌های هتل پانوراما کیش:

تنوع فراوان در اتاق‌های هتل پانوراما کیش باعث شده که نظر طیف وسیعی از مسافران را به خود جلب کند. از انواع اتاق‌های که در این هتل موجود است می‌توان به اتاق دوتخته، اتاق دوتخته لوکس، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته لوکس، اتاق کانکت چهار نفره، اتاق کانکت لوکس پانوراما اشاره کرد.

هتل میراژ کیش

یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش که دارای معماری خاصی هست، هتل میراژ کیش است. خدمات بسیار ارزشمندی توسط این هتل به مسافر ارائه می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

امکانات هتل پانوراما کیش:

از جمله امکاناتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، اتاق ورزش، باشگاه بیلیارد، روم سرویس، لاندری، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل میراژ کیش:

هتل میراژ دارای موقعیت مکانی خاصی هست و تنها با دریا ۷۰۰ متر فاصله دارد و به مراکز خرید ازجمله بازار ونوس بسیار نزدیک است.

این هتل به مراکز تفریحی ازجمله اسکله تفریحی، بولینگ مریم، پارک ساحلی و مرکز غواصی بسیار نزدیک است.

همچنین رستوران دریایی توتی فروتی و رستوران کرال در چند متری شماست و به‌راحتی می‌توانید ناهار و شام را در آنجا میل فرمایید.

استخر هتل میراژ کیش:

هتل میراژ دارای استخر نسبتا بزرگ به همراه سونا، جکوزی و خدمات ماساژ هست. طراحی این استخر بسیار زیبا و با رنگ‌بندی دلنشینی هست.

اتاق‌های هتل میراژ کیش:

تنوع اتاق‌های هتل میراژ کیش در حدی است که می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی کند. از جمله این اتاق‌ها می‌توان به کابانا دو نفره، اتاق دوتخته استاندارد جزیره، اتاق دوتخته استاندارد روبه‌دریا، کابانا ۲ نفره + سرویس اضافه، سه تخته جزیره، سه تخته روبه‌دریا، جونیور سوئیت روبه‌دریا (۲ تخته با سرویس اضافه)، جونیور سوئیت جزیره (۲ تخته با سرویس اضافه) اشاره کرد.

توجه اگر زوج جوان می‌باشید و کیش را به‌عنوان مقصد ماه‌عسل خود انتخاب کرده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید اتاق‌های هانی مون این هتل‌ها را انتخاب نمایید و همسر خود را سورپرایز کنید. همچنین می‌توانید خدمات سورپرایز جشن تولد را نیز از ما دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۷۲۸۰۶ تماس حاصل نمایید.

مقایسه هتل پانوراما با هتل میراژ کیش:

با توجه به توضیحاتی که در بالا خدمت شما ارائه شد هر دو هتل بسیار درجه‌یک می‌باشند شاید معیار تصمیم‌گیری بیشتر به موقعیت مکانی و تنوع اتاق‌ها برگردد، اگر اهل خرید هستید پیشنهاد ما انتخاب هتل پانوراما هست ولی اگر اهل پیاده‌روی در کنار ساحل می‌باشید هتل میراژ بسیار نزدیک به دریاست. همچنین تنوع اتاق‌های هتل میراژ بالا بوده و این مورد را می‌توانید در انتخابتان مدنظر داشته باشید.

علاوه بر این قیمت هر دو هتل تقریبا در یک سطح هست که می‌توانید آخرین قیمت هر هتل را در سامانه رزرواسیون هتل‌های جزیره کیش به نشانی Bodokish.com مشاهده نمایید و یا با شماره ۰۲۱-۷۲۸۰۶ برای دریافت جدیدترین قیمت تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما