شناسهٔ خبر: 40452681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضایت استقلالی ها از امکانات سالن بدنسازی جدید باشگاه

بازیکنان و مربی تیم فوتبال استقلال از امکانات سالن بدنسازی جدید این تیم ابراز رضایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران امروز نخستین تمرین بدنسازی خود را در سالن بدنسازی جدیدی که به تازگی در اختیار این باشگاه قرار گرفته انجام داد.

چند تن از بازیکنان استقلال و مربی این تیم پس از پایان تمرینات بدنسازی، در خصوص امکانات سالن بدنسازی جدید و شرایط تیم توضیحاتی ارائه کردند.

سالن بدنسازی جدید امکانات فوق العاده‌ای دارد

روزبه چشمی در این مورد گفت: تا به این لحظه همه چیز خوب بوده و باشگاه بدنسازی جدید هم از لحاظ امکاناتی فوق العاده است. امروز نخستین تمرین را در این سالن برگزار کردیم که رضایت بخش بود. به امید خدا شرایط باشگاه روز به روز بهتر شود.

مصدومیتم کمتر شده است

داریوش شجاعیان عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و باشگاه شرایط مناسبی دارد. وضعیت پایم بهتر شده و انشاالله به ادامه لیگ می‌رسم.

تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم

ارسلان مطهری مهاجم استقلال اظهار داشت: امکانات باشگاه با مدیریت جدید بهتر شده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد گفت: هیچ چیز را نمی‌توان پیشبینی کرد، زیرا فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

سالن بدنسازی به تنهایی باعث آمادگی بازیکنان نمی‌شود، اما از امکانات آن استفاده می‌کنیم

مجید نامجو مطلق مربی استقلال نیز درباره سالن بدنسازی جدید تیمش گفت: امکانات این سالن عالی و بی نظیر است و چیزی کم نداریم. انشاالله که در طول فصل بتوانیم از امکانات این مجموعه استفاده کنیم.

نامجو مطلق در پاسخ به این سوال که اضافه شدن سالن بدنسازی به امکانات باشگاه استقلال تا چه اندازه در آمادگی بازیکنان این تیم تاثیرگذار است عنوان کرد: بدنسازی یک بخش از برنامه ما است و در روز‌هایی که کار با وزنه داریم، در سالن تمرین می‌کنیم. این سالن به تنهایی باعث آمادگی بازیکنان نمی‌شود، اما می‌توانیم از امکانات آن به خوبی استفاده کنیم.

مشکلات مالی هنوز پابرجا است

رضا آذری دیگر بازیکن استقلال نیز اظهار داشت: خداراشکر باشگاه سالن بدنسازی خوبی را فراهم کرده و ما از امکانات آن استفاده خواهیم کرد. با آمدن سعادتمند امکانات باشگاه از جمله زمین تمرین وضعیت خیلی بهتری دارد.

مشکلات مالی آن چنان که باید حل نشده است. البته بزرگ تر‌های تیم از جمله غفوری بیشتر راجع به این مسائل صحبت می‌کنند. به ما وعده‌هایی دادند و قرار شد مطالبات اعضای تیم را هر چه زودتر پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما