شناسهٔ خبر: 40452540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تضعیف منابع انسانی در ورزش خوزستان

باشگاه های خوزستانی در سال های اخیر،در توان رسانه ای و ارتباط با عموم، همچنین ایجاد کانال های عاطفی با هواداران خود تحلیل رفته اند.

صاحب‌خبر -

تا کنون درخواست های مکرر این باشگاه آبادان از هواداران خود که عمدتاً از اقشار کم برخوردار جامعه در شهرستان و استان خوزستان هستند، مشکلی را از مشکلات عدیده مالی این باشگاه حل نکرده و کمک های این قشر نتوانسته حساب ویژه ای را در ساز و کار مالی باشگاه صنعت نفت ایجاد کند تا منشاء تحول شود.
اما باشگاه پرسپولیس دومین باشگاه فوتبال ایران پس از صنعت نفت آبادان بود که در اواخر سال گذشته اقدام به راه اندازی اپلیکیشن خود و معرفی آن به هواداران میلیونی خود کرده است.
این باشگاه که به همراه تیم آبی پایتخت، سالانه بودجه های کلان دولتی را صرف تیم داری و خرید بازیکن و مربیان نام دار داخلی و خارجی می کند، دارای پرونده های فراوانی نیز در فدراسیون جهانی بابت بدهی های بسیار به اعضای سابق و یا فعلی خود مفتوحه دارد و به موازات آن، هزینه های بسیاری را به صورت سالانه بر اثر سوء مدیریت و به خدمت گرفتن بازیکنان ناکارآمد و عدم توان در حفظ اعضای به خدمت گرفته شده، حیف و میل می شود که تمامی این بودجه هایی که از سوی وزارت ورزش به این دو تیم اختصاص می یابد، در حقیقت همان سرانه ورزشی است که باید به استان های کشور و شهرها و مناطق محروم از امکانات ورزشی تعلق گیرد.
حال باشگاه پرسپولیس در اپلیکیشن خود، بخشی را راه اندازی کرده که …

نظر شما