شناسهٔ خبر: 40452516 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ویژه برنامه‌های رادیو پیام در ۱۴ و ۱۵ خرداد

از روز شنبه ۱۷ خرداد ماه، پخش مجموعه نمایش کوتاه پنج قسمتی «طرحی نو» با موضوعی اجتماعی در رادیو نمایش آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه رادیویی پیام درسالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف شبکه ضمن پرداخت به وصیت نامه سیاسی الهی و اندیشه‌های حضرت امام (ره) به نقش سیاسی و تاریخی قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

شبکه رادیویی پیام در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد با پرداخت به وصیت نامه سیاسی الهی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) متناسب با شرایط روز جامعه به مسائل اجتماعی، اخلاقی و تربیتی درقالب کلام ودر ویژه برنامه نسخه اصلی به ویژگی‌های برجسته مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای در هدایت انقلاب و نظام در گذر از بحران‌های سیاسی و بین المللی می‌پردازد.

پخش بیانات حضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری با موضوع ۱۵ خرداد در بخش‌های مختلف شبکه و نقش سیاسی و تاریخی قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در پیروزی انقلاب اسلامی موضوع برنامه نسخه اصلی رادیو پیام در روز ۱۵ خرداد است.

رادیو آوا هم بافضاسازی مناسب در سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، و ۱۵ خرداد بصورت ویژه در قالب متن‌های روایی و موسیقی‌های مناسب مخاطبانش را همراهی می‌کند.

مخاطبان شبکه رادیویی پیام ورادیو آوا ضمن دریافت برنامه‌های این شبکه از طریق گیرنده رادیو، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال ست تاپ باکس واپلیکیشن ایرانصدا می‌توانند برای مشارکت وتعامل بابرنامه‌ها از طریق سامانه پیام کوتاه و کانال پیام رسان سروش با ماهمراه باشند.


پخش مجموعه نمایش کوتاه «طرحی نو» از رادیو نمایش


این مجموعه رادیویی را مجید حیدری نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: فرید و شادی زوج جوانی هستند که تحت تأثیر یک برنامه رادیویی، تصمیمات جدیدی برای زندگی شان می‌گیرند، این نمایش ایده‌هایی نو برای سبک زندگی زوج‌ها ارائه می‌دهد.

«طرحی نو» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی داریوش شهبازی و با بازی ایوب آقاخانی و شیما جان قربان به تازگی در اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو تولید شده است.

این مجموعه رادیویی به گویندگی معصومه نورزاد، صدابرداری محمدرضا محتشمی و افکتوری نرگس موسی پور از روز شنبه ۱۷ خرداد ماه ساعت ۶:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه است.

نظر شما