شناسهٔ خبر: 40452302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سعادتمند: اجازه دهید استقلال نفس بکشد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: از دوستان می‌خواهم اجازه دهند استقلال آرامش داشته و نفس بکشد تا به روزهای خوب خود برسد. از اینکه حقایق را بر زبان آوردم هراسی ندارم و معتقدم حقیقت می‌تواند به کمک باشگاه استقلال بیاید.

صاحب‌خبر -

«احمد سعادتمند» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باشگاه بزرگ استقلال در همه زمینه‌ها نیاز به حمایت هواداران پرشور خود دارد و این حمایت‌ها اثرات غیر قابل انکاری را در موفقیت‌های آبی‌پوشان تهرانی ایفا کرده است.

 وی افزود: مجبور هستم موضوع مهمی را به اطلاع هواداران استقلال برسانم، استقلال بزرگ با ۴۰ میلیون هوادار یکی از تیم‌های بزرگ دنیا محسوب می‌شود. ارزش ریالی برند استقلال بیش از هزار میلیارد ریال است و در بدترین حالت باشگاه استقلال باید در سال ۲۰ درصد درآمد داشته باشد. حتی با کم‌ترین تفکر اقتصادی می‌توانیم در این باشگاه به درآمدزایی برسیم. چرا باید باشگاه استقلال این همه مشکلات ارزی و ریالی داشته باشد؟ چرا باشگاه نمی‌تواند از پش مشکلات مالی خود برآید؟

سعادتمند تصریح کرد: استقلال در سال گذشته قراردادی را با شرکت آریا برتر تنظیم کرد و از آن تاریخ تا به امروز عایداتی از قرارداد منعقد شده نصیب باشگاه استقلال نشده است، این یک ایراد و مشکل بزرگ محسوب می‌شود.باشگاه استقلال باید هزینه‌های خود را از این قراردادها تامین کند.

وی تاکید کرد: پرسش من است، وقتی باشگاه استقلال تفاهم نامه‌ای را با کارگزاری به امضا رسانده و تمام مالکیت معنوی و درآمدزایی را واگذار می‌کند و ریالی دریافتی نداشته است چرا باید به همکاری خود ادامه دهد. توانستیم با همکاری وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه جدیدی را به امضا برسانیم چرا که شایسته درآمدزایی هستیم.

مدیرعامل استقلال افزود: از دستگاه‌های نظارتی به این مساله ورود کنند و رسیدگی به این موضوع داشته باشند و به طور حتم این کار را انجام خواهند داد.

 سعادتمند گفت: از دوستان خود می‌خواهم اجازه بدهند استقلال آرامش داشته و بتواند نفس بکشد، اجازه بدهند بزرگی کرده و به روزهای خوب خود برسد. چرا جلوی این کار را می‌گیرید؟ از این که حقایق را بر زبان آورد باکی ندارم چون حقیقت را باید گفت و اعتقاد دارم حقیقت می‌تواند به کمک باشگاه استقلال بیاید.

نظر شما